עסק שיש לו שירות או מוצר להציע יכול לשווק את עצמו על ידי פרסום דיגיטלי באינטרנט בכל מיני צורות.
יש אפשרות לשווק על ידי קמפיין בפייסבוק או באינסטרגם שבו מכוונים לקהל יעד שיש סיכוי שירכוש את המוצר.
הקהל רואה את הפרסום והתקווה היא שהוא ישתכנע לקנות או ליצור קשר.
עוד אפשרות היא שתילת מודעות בכל מיני אתרים רלבנטיים שיש להם גולשים מהתחום והבעיה בזה היא שמרוב מודעות אז
יש תופעה של “עוורון מודעות” שבה העין כבר מתעלמת מכל המודעות שרצות.
עוד אפשר היא קידום בגוגל שזה אומר קידום אתרים אורגני או קידום ממומן.
כשעושים קידום בגוגל מראים לגולשים שחיפשו מוצר או שירות מודעות או את הקישור לאתר עצמו.
היתרון בזה הוא שאם גולש חיפש שירות או מוצר אז הוא כבר יודע שהוא צריך משהו ולא צריך לשכנע אותו לנסות או לקנות.
צריך רק להיות בולטים בחיפוש של גוגל וכך הגולש יבחר בעסק שבולט בתוצאות ומכאן הוא כבר ידאג ליצור קשר.
יש 2 אפשרויות לביצוע של קידום בגוגל:
קידום אתרים אורגני
בקידום זה מביאים את האתר למעלה בתוצאות החיפוש האורגניות. רוב הגולשים הולכים אל התוצאות האורגניות ואל האתרים שממוקמים למעלה.
כדי שהאתר יהיה למעלה צריך לעבוד עם מקדם אתרים מקצועי שיבצע מחקר מילים כדי לגלות מהם המילים והביטויים שהגולשים מחפשים.
אחר כך הוא ייתן המלצות להתאמת האתר לגוגל כדי שהאתר יעלה למעלה. בין ההמלצות יהיו הכנסת תכנים מתאימים לאתר בהתאם למחר המילים.
התכנים יכללו מאמרים, תמונות וסרטונים שיתנו לגולש ערך ומענה ויעזרו לו להשתנע ליצור קשר. ככל שהתכנים יהיו יותר רלבנטיים למה שהגולש חיפש ככה הוא ישאר
יותר זמן באתר והאתר יעלה בדירוג
קידום אתרים ממומן בגוגל
בקידום זה מבצעים מחקר מילים על מספר ביטויים מצומצם שכדאי להתמקד בו.
בונים קמפיין בגוגל על הביטויים ועם מודעות מתאימות שמכוונות לאתרץ
את הקמפיין אפשר לתזמן לימים ולשעות הפעילות, לשפות של הגולשים וגם לאיזור הגאוגרפי שלהם אם זה עסק איזורי.
בקמפיין זה לחיצה על כל מודעה מורידה כסף מהמפרסם ולכן צריך לשפר את הקמפיין כל הזמן כדי שיהיה יעיל ויכניס יותר כסף ממה שמוציאים עליו.