בניית אתר תדמית נעשית כדי להקים מעין כרטיס ביקור אינטרנטי לעסק. אתר תדמית הוא אתר המכיל מידע שיווקי כדי לקדם את העסק ואת המוצרים והשירותים אותו הוא מציע, והוא מאפשר לגולש לקבל התרשמות בסיסית על אופי העסק. כדי למשוך גולשים שעשויים להיות לקוחות פונטציאליים, צריך להציג את האתר באופן טוב ומושך ולשלב מקוריות יחד עם יעילות בגלישה. יש לבנות את אתר התדמית באופן שיותאם אישית לבעל האתר ולעסק.
עקרונות חשובים בבניית אתר תדמית
אתר התדמית מוקם קודם כל ובעיקר עבור הגולשים – כך שלפני שמתחילים לבנות את האתר צריך לחשוב למי אנחנו מעוניינים לפנות ולחשוב מהן הדרכים היעילות ביותר למשוך את קהל היעד שלנו. הקמת אתר אינטרנט היא לא עסק פשוט, ולכן עדיף להיעזר באיש מקצוע שמומחה בעיצוב ובניית אתרי תדמית. לאחר שאובחן הקהל אליו אנחנו מייעדים את האתר, יש לחשוב כיצד נבליט את אתרינו מעל המתחרים ונציג את יתרונותינו בצורה הטובה ביותר. צריך להבהיר מדוע המוצר או השירות אותו אנחנו מציעים הוא הטוב ביותר ומה מיוחד בהצעותינו, תוך כדי שימוש בניסוחים קולעים, מלל פשוט ומובן ואלמנטים עיצוביים שימשכו את תשומת לב הגולש למשפטים החשובים. כמו כן, יש להמעיט בתוכן ככל האפשר ולא להציף את הגולש במידע.
אתר תדמית – כיצד מנהלים?
כדי שנוכל לעדכן את אתר התדמית בתדירות גבוהה וכך להשאיר עניין בעיני הגולשים, עלינו להשתמש במערכת ניהול תוכן יעילה ונוחה לשימוש. אתר התדמית משמש כחלון ראווה לעסק ברשת, ועלינו להוסיף תמונות, תכנים, עמודים ועיצובים בתכיפות גבוהה, כדי שניצור קהל גולשים קבוע. באמצעות מערכת ניהול תוכן מתקדמת נוכל לעדכן את האתר ועמודיו ללא קושי ובכל רגע בו נחפוץ בכך, ללא עזרת מתכנת ובלי ללמוד שפות תכנות. בנוסף, חשוב מאוד שמערכת ניהול התוכן תאפשר לקדם את האתר ברשת דרך מנועי חיפוש שונים.
חשוב שנזכור – בעידן החדש לכל עסק יש אתר משלו, כך שוויתור על בניית אתר תדמית הוא ויתור על חתך אוכלוסייה רחב ביותר, וכך באופן ישיר מוביל להפסד רווחים פוטנציאליים.
כדאי גם לקרוא על בניית אתר לקידום בגוגל.