כיום בעלי עסקים רבים מבינים כי לריהוט משרדי יש השפעה גדולה בהגדלת מעגל הלקוחות. לקוח שנכנס למשרד ומבחין בפינת ההמתנה בכסאות בר או בכסאות מנהלים מסיק כי מדובר במקום מכובד, הלקוח לא יהסס ויבצע את העסקה עם החברה. כאשר בעלי עסקים מתככנים את עיצוב המשרד הם צריכים לקחת בחשבון את הנושא של ריהוט משרדי.
ריהוט משרדי “מציג” בפני הלקוחות את המהות של המשרד. אם לקוח מגיע למשרד ומבחין בריהוט משרדי ישן, אין ספק יש לזה השפעה רבה. מתפיסה שיווקית נכונה של בעלי עסקים תהיה מתן דגש על נושא של ריהוט משרדי. לכן כאשר מתכננים משרד יש להשקיע מחשבה רבה בבחירה של ריהוט משרדי. ריהוט משרדי חייב להילקח בחשבון כמו כל נושא אחר העומד על הפרק בעת תכנון המשרד. באופן טבעי בעלי עסקים יעדיפו להשקיע כמובן בתשתיות אבל יש לזכור לצד השקעה בתשתיות חשוב מאד לדאוג לריהוט משרדי.
בפועל בעלי עסקים רבים מקדישים מחשבה לניתוח מקרים של כישלון, ופחות לנושא המיתוג. מדובר בטעות, עסק מצליח הוא עסק המנצל את כל המשאבים העומדים לרשותו, חלק מהמשאבים כולל ריהוט משרדי. אם זה כסאות מנהלים איכותיים או שולחנות הנראים יוקרתיים. בעלי עסקים צריכים לאמץ דפוסי חשיבה שונים ולהעיז יותר, אם לצאת מהקופסה פירושו הגדלת מאגר הלקוחות הרי ששווה לשנות את דפוסי החשיבה. שינוי דפוסי החשיבה זה דבר לא פשוט בכלל, אבל עסק הוא דבר דינאמי ומתפתח לאורך השנים, לפעמים צריך לשנות כמה דברים כדי להציג את העסק בצורה שונה.
למשל ריהוט משרדי במשרדי ההייטק עבר שינוי ולא נראה כיום כפי שהוא נראה לפני 15 או 20 שנה, אנשים מבינים שיש צורך להתעדכן ולשנות דברים, אחרת העסק יהיה בקשיים. ההשפעה של ריהוט משרדי על העסק חשובה גם עבור העובדים. אנשים נמצאים בעבודה שעות רבות, מבצעים את המשימות המטלות עליהם.שינוי אווירה במשרד על ידי הוספת ריהוט משרדי למשל כסאות בר בחדר המתנה יכול לשנות את האווירה במשרד ולהפוך את המקום העבודה לנעים יותר, עובד שיגיע לסביבת עבודה נעימה ישקיע מאמץ בעבודתו ותגדל רמת התפוקה.