You are currently viewing תיקון אף

תיקון אף

ניתוח אף הוא אחד הטיפולים קוסמטיים הפופולריים והמבוקשים ביותר. במשך שנים רבות, תיקון האף היווה טכניקה כירורגית טיפוסית המשפרת פגמים רבים של אחת התווי הפנים החשובים ביותר, אלא שבאופן מובן, מטופלים רבים חוששים מהניתוח בשל סיבוכים פוטנציאליים והסיכון לקבל תוצאות בלתי-רצויות.

עם ההתקדמות בתחום הזרקת חומרי מילוי, מטופלים רבים בעלי פגמים קלים באף עקב בעיות אנטומיות או גורמי הזדקנות, פונים לקבלת תיקון פשוט וקצר של פגמי האף לעומת או כהקדמה לניתוח.

תיקון האף ללא ניתוח מהווה חלופה בטוחה ולא פולשנית לניתוח עבור אנשים שמבקשים לשנות את צורת אפם.

הליך זה יכול להרים וליישר את קצה האף, להסוות בליטה, שקע בלתי-רצוי או סטיית גשר האף. בתור אינדיקציה טובה יכול להיות גם תיקון של עיוותים בקווי המתאר של האף לאחר התערבות כירורגית.

בעקבות תיקון הפגמים הללו בעזרת חומרי מילוי, האף שלך יהפוך לישר יותר, סימטרי ומושך יותר. הטיפול כולל בתוכו שימוש בחומר מילוי המוזרק בכמויות קטנות במיקומים מדויקים במטרה לשנות את צורתו ואת קווי המתאר של האף.

תיקון אף לא ניתוחי מציע תוצאות מיידיות, זמן החלמה מקוצר, כאב מינימלי, והמטופלים מיד חוזרים לחיי היומיום שלהם. יתרונו העיקרי של שימוש במילוי באף היא יכולתו לתקן עיוותים ללא הוצאה כספית משמעותית, סיכוני הרדמה או זמן השבתה המלווים בדרך כלל את ההתערבות הכירורגית.

אם אתם שוקלים עיצוב של האף אבל אינכם רוצה לעבור טיפולים פולשניים וכואבים, השיטה המהפכנית, הבטוחה והיעילה הזו הינה בדיוק בשבילכם. כיוון שהתזוזה באזור האף הינה מינימלית, משך השפעת הטיפול ברוב המקרים הוא כשנה וחצי. עם זאת, תוצאות אינדיווידואליות עשויות להשתנות בהתאם לסגנון חיים, גיל וגורמים אחרים.ההליך אורך כ-30 דקות. הטיפול כולל הזרקה של חומצה היאלורונית או רדיאס בכדי למלא את השקעים, להחליק את הפינות או לשנות את הזווית של קצה האף, להחזרת הסימטריה של האף ולשיפור המראה כך שהאף ישתלב בצורה טובה יותר בפנים.

אין צורך בהרדמה מכיוון שהליך זה כרוך בכאב או חוסר נוחות מינימאליים. ניתן להסיר את כל סוגי המילוי של חומצת היאלורונית במידה ואינך מרוצה מסיבה כלשהיא מן התוצאות.

לא כל מטופל הוא מועמד מתאים להליך זה ולכן הרופא מבצע הערכה אישית להבטיח שיתקבלו התוצאות הרצויות לך. יחד תחליטו על סוג המילויי המתאים ביותר לגופך ולסוג עורך לקבלת המראה הרצוי. מכיוון שטיפול זה אינו ניתוחי אין חששות מתפרים או רקמה צלקתית.

ניתן לשוב לפעילות רגילה מיד עם גמר הטיפול. לעיתים מופיעה מעט נפיחות או סימנים של שטפי דם, שאינם גורמים לאי-נוחות. להשגת תוצאות הטובות ביותר על הרופא להכיר את האנטומיה של האף ואת המיקום הנכון המיועד למילויי. למרות שאין ביכולתו של טיפול לא ניתוחי לתקן בעיות אף רציניות יותר, זו אלטרנטיבה מצוינת במקום ניתוחי אף מסורתיים עבור מטופלים שמעוניינים בתיקון קטן של אי-שלמות באפם