You are currently viewing קייטרינג לאירועים – טיפים למציאה

קייטרינג לאירועים – טיפים למציאה

אחד מכאבי הראש הגדולים ביותר לפני אירוע משמח גדול הינו מציאת חברת קייטרינג לאירועים שתעמוד בציפיות שלנו ושתענה לדרישות שלנו, והחיפוש מתחיל עוד זמן רב לפני האירוע בין אם מדובר בחתונה, בר מצווה, או אפילו יום הולדת שאנו רוצים לחגוג עם מוזמנים רבים. כשאנו נחפש קייטרינג מתאים אפשרויות רבות יפתחו בפנינו כגון קייטרינג בשרי, קייטרינג חלבי, קייטרינג צמחוני וגם סגנונות האירוע יהיו מרובים, האם נרצה הגשה על ידי מלצרים, אולי נרצה בר מרכזי או אפילו מגשי אירוח. את כל זאת אנו נצטרך להחליט עוד בטרם נחפש אחר חברה ספציפית שתעשה לנו את האירוע.

מהם סגנונות ההגשה באירוע?

נתחיל מהסוף, ישנם מספר סגנונות הגשה שניתן לעשות באירוע שלנו והם נגזרים מהאפשרויות שחברת קייטרינג לאירועים תיתן לנו, מהרצונות שלנו וכן מהאפשרויות הכלכליות שלנו. האפשרות הראשונה היא הגשה על ידי מלצרים, אפשרות זו הינה המכובדת ביותר בין אם לוקחים קייטרינג חלבי ובין אם לוקחים קייטרינג בשרי מכיוון שאנו נותנים שירות מלא למוזמנים שלנו ואין דבר מכובד מזה. האפשרות השנייה היא בר מרכזי שבו מרוכז כל האוכל והמוזמנים עוברים עם הצלחת ולוקחים מהבר מה שהם רוצים. יש כאלו שמעדיפים סגנון זה מכיוון שכך כל אחד יכול לגשת כמה פעמים שירצה. ניתן גם לשים על השולחנות מגשי אירוח שהינם מגשים מרכזיים של אוכל ובכך חוסכים את עלות המלצרים באירוע.

על אלו דברים נוספים יש לתת דגש?

לפני שסוגרים עם חברת קייטרינג לאירועים כדאי שנשב עם עצמנו ונחליט האם אנו רוצים קייטרינג חלבי או קייטרינג בשרי והאם ההגשה תהיה על ידי מלצרים, בר או מגשי אירוח. ההחלטות הללו נגזרות בעיקר מסוג האורחים באירוע, האם הם מבוגרים שיהיה להם קשה לקום כל פעם לבר או צעירים שלא תהיה להם בעיה עם זה, האם רוב המוזמנים הינם יוצאי עדות המזרח שאול חלבי בדרך כלל לא מלהיב אותם או שרובם אשכנזים ואפשר לחשוב גם על אופציית החלבי באירוע. כל אלה חייבים להילקח בחשבון עוד לפני שמבררים.