You are currently viewing פרעושים ? לא לחיות המחמד שלי

פרעושים ? לא לחיות המחמד שלי

פרעושים? לא לחיית המחמד שלי

ישנם דברים רבים אותם תוכלו למצוא בחנויות למשל מגוון של מוצרים וחיות מחמד: מכרסמים, תוכים, דגים, כלובים שמותאמים לסוגים שונים של מכרסמים, צעצועים לחיות מחמד, מזון לחיות מחמד ועוד. צוות עובדי חנות חיות חייב להיות מספיק מקצועי ומיומן בנושא זה על מנת לספק שירות מקצועי ואמין ללקוחות. למשל, לדעת איזה אוכל לחתולים יתאים לחתול שלכם? איזה אוכל לכלבים יתאים לכלב שלכם? איזה כלוב יתאים למכרסם שלכם?

אלו מביניכם שמגדלים חתול או כלב בוודאי מכירים מקרוב את טרדות הקיץ הכוללות קרציות ופרעושים. זה המקום לציין כי צוות חנות חיות ממליץ על טיפול מונע באופן קבוע. אין צורך לחכות למצב בו הכלב עמוס בפרעושים או קרציות, בפרט אם מדובר בכלב שגר בתוך הבית ולא כלב של חצר- כדי שבני המשפחה לא יעקצו או יתגרדו. מובן שזה המשמעות של הדברים הללו היא שכלב שחי בחצר יכול להיות מוזנח. ממש לא. פרעושים הם מטרד וקרציות יכולות להיות אפילו יותר מטרד. קרציות יכולות להיות מסוכנות לכלב שלכם או לבני המשפחה.

טיפול בפרעושים וקרציות: מה צריך לעשות?

צוות חנות חיות ינחה אתכם ויתאים לכם את המוצר הטוב והנכון ביותר לכלב או לחתול שלכם, על מנת שלא תצטרכו להתמודד עם פרעושים וקרציות.

כך למשל, ישנם קולרים שמטרתן להרחיק קרציות. לקולרים אלו יש חיי מדף של 4-6 חודשים, ומומלץ לוודא שלכלב או לחתול שלכם  יש קולר “בתוקף” לאורך כל השנה, ולא רק בקיץ. כמו כן יש להשתמש בטיפות מיוחדות לטיפול בפרעושים- צוות חנות חיות ידע להמליץ לכם על סוג הטיפות ומינון הטיפול, בהתאם לגודל הכלב, גילו ומשקלו.

חשוב להדגיש כי למרות שיש מגוון של תכשירים- כל התכשירים עומדים בתקן ועוברים פיקוח ובקרה. כמו בעניין אוכל לכלבים או אוכל לחתולים, גם בנושא תכשירי הדברה יש הבדל במרכיבים ובאיכותם, ומכאן שיש גם הבדל במחיר ובאורך חיי המדף של כל תכשיר.

אוהבים לטפח את הכלב או החתול שלכם?

רבים מבין בעלי הכלבים והחתולים, שהם דוגלים באסתטיקה בעצמם, נוהגים כיום, בעידן זה של טיפוח ויופי, להקנות גם לכלב או לחתול שלבם מראה מטופח . חנות חיות מספקת ללקוחותיה מגון של שמפואים לכלבים- שמפו שם שומר על פרווה בוהקת ורכה למגע, וגם מבצע טיפול נגד פרעושים וקרציות, תכשירים לשמירת היגיינת השיניים, תרסיסי ריח, ביגוד מחמם ומקורי (מתאים יותר לכלבים קטנים בעלי פרווה קצרה)  ועוד ניתן גם למצוא סוגים שונים של אוכל לחתולים. זכרו כי חנות חיות לרוב עובדת בשיתוף פעולה עם וטרינרים ומאלפים שמוכנים לסייע לכם בכל רגע בכל בעיה גופנית, בריאותית או התנהגותית של חיית המחמד שלכם.