פוליש – איזה מה מתאים למה

כמה פעמים הבטתם על רצפת הבית שלכם והתגעגעתם לימים שבהם היתה חדשה, מבריקה ונוצצת? כמה פעמים התבוננתם באריחי הרצפה הדהויים והישנים שלכם וייחלתם לאפשרות להחזיר את הגלגל לאחור וליהנות מרצפה חדשה ובוהקת? אם המצבים הללו מוכרים לכם, הגיע הזמן שתזמינו שירותי פוליש לבית.

פוליש לרצפה – להחזר את גלגלי הזמן לאחור

כמו כל מוצר שאנו משתמשים בו מדי יום, גם הרצפה שלנו נוטה להישחק. חשבו כמה פעמים ביום אתם (ויתר בני הבית ואורחים שפוקדים את ביתכם) צועדים על אריחי הרצפה שלכם עם נעליים, על כל אותם הפעמים בהם גררתם רהיטים או חפצים כבדים על הרצפה ועל כל המקרים שבהם נשפך לכם אוכל, צבע או כל חומר מכתים אחר. כל הגורמים הללו מביאים לשחיקה טבעית ובלתי נמנעת של אריחי הרצפה שלנו.

למרבה המזל כיום ישנה אפשרות להחזיר את גלגלי הזמן לאחור ולהשיב לאריחי הרצפה שלנו את המראה החדש והמבריק שאפיין אותם כשהיו חדשים. באמצעות פוליש לרצפה תוכלו גם אתם ליהנות מרצפה נוצצת ומבריקה, כאילו זה עתה רכשתם והתקנתם אותה.

לא על הניקיון לבדו – על חשיבותו של הפוליש לתחזוקת הרצפה שלכם

לא משנה עד כמה תקפידו לנקות את רצפת הבית שלכם מדי שבוע – רצפה דינה להישחק. ולא משנה אם תימנעו מהליכה עם נעלים, מגרירת רהיטים או משפיכה של נוזלים וחומרים אחרים – במשך הזמן גם הרצפה שלכם תאבד את המראה המבריק והנוצץ. וכשיום זה יגיע, ניקיון רגיל באמצעות מים ונוזל לניקוי רצפות פשוט לא יספיק כדי לעשות את העבודה. במקרים כאלו יש לבצע פוליש.

בניגוד לניקיון רגיל שמסיר מאריחי הרצפה רק את הלכלוך שנמצא מעל פני השטח, פוליש כולל קרצוף של אריחי הרצפה וניקוי עמוק שלהם. בנוסף, הפוליש מצפה את אריחי הרצפה בשכבת מגן שאמורה להגן עליהם מפני שריטות וחבלות עתידיות. לכן, פוליש הוא צעד חשוב והכרחי בתחזוקת רצפת הבית שלכם, לא משנה מאיזה סוג היא.

לא כל הנוצץ זהב – על חשיבות התאמת הפוליש לסוג הרצפה

כדי שהפוליש אכן ימלא את ייעודו, ינקה ויבריק את הרצפה שלנו וגם יעניק לה שכבת הגנה יעילה לאורך זמן, יש להתאים את סוג הפוליש לסוג הרצפה. בשוק ישנם שלושה סוגי פוליש: פוליש קריסטל, פוליש אקרילי ופוליש וקס. למעט פוליש וקס, שמתאים לכל סוגי הרצפות, יתר סוגי הפוליש מיועדים לסוגים ספציפיים של אריחים, שרק עבורם הם יוכלו לספק מענה איכותי ויעיל לאורך זמן.

פוליש קריסטל מתאים לרצפות העשויות מאריחי שיש או אבן, אך אינו מתאים לאריחי גרניט פורצלן. פוליש קריסטל גם אינו מומלץ לרצפות שחשופות לקרינת השמש, שכן זו עלולה לשחוק את הפוליש ולפגוע ביעילותו. פוליש אקרילי מיועד לרצפות שעליהן דורכים אנשים רבים מדי יום, כמו רצפות PVC בחנויות, במשרדים וכדומה. רק חברת ניקיון המתמחה במתן שירותי פוליש תדע להתאים את הפוליש עבור סוג הרצפה שלכם.

כתיבת תגובה