ניתוח הסרת משקפיים

אחר שעברתם את בדיקת ההתאמה הרפואית ונמצאתם כשירים לעבור ניתוח להסרת משקפיים, כל מה שנותר לכם הוא לעבור את הניתוח הפלסטי עצמו.

אז מה זה הניתוח הזה?

ניתוח הסרת משקפיים נחשב לאחד הניתוחים הפלסטיים הקלים והמהירים שקיימים. הניתוח כמעט לא כולל כאבים, הסיכונים הכרכים בו הינם מעטים ונדירים והתוצאות פשוט מופלאות! חשוב להדגיש כי הרופא המבצעים את הניתוח להסרת משקפיים משמשים כיועצים ומלווים את המטופל לאורך כל התהליך: בבדיקת ההתאמה, בניתוח עצמו ולאחר הניתוח בבדיקות התקופתיות.

מה קורה לאחר ניתוח הסרת משקפיים?

ממש מיד לאחר הניתוח להסרת משקפיים, תבחינו בשיפור בראיה, פתאום תשימו לב כי אתם רואים מעולה מבלי להזדקק למשקפיים. תוך מספר ימים מהניתוח, תחושו כי ראייתכם הולכת ומתחדדת.

האם עליי לנקוט באמצעי זהירות כלשהם?

כן. חשוב מאוד לשמור על העיניים בתקופה שלאחר ניתוח להסרת משקפיים. האזור רגיש וחשוב להגן עליו מפני חבלות וזיהומים. למרות זאת, אפשרי לחזור לשגרת חיים רגילה כבר ביום שלאחר הניתוח.

האם אני מקבל אחריות מהמכון?

כן, כל מכון רפואי איכותי ואמין מעניק למטופליו אחריות מלאה. במרית המקרים, שלושה חודשים לאחר ניתוח הסרת המשקפיים, כאשר הראיה נחשבת ליציבה, המטופלים מוזמנים לבדיקת- ביקורת. הרופאים בודקים את איכות הראייה ואם היא לא מספיק טובה כמו שתוכנן בטרם הניתוח, מתבצע תיקון קטן.