ניתוח הסרת משקפיים בלייזר לשיפור הראייה

מאז שנת 1990 ניתוחי הסרת משקפיים בלייזר קיימים ומבוצעים ברחבי העולם. ניתוח זה נחשב לניתוח הפופולארי ביותר בתחום האסתטיקה ובזכותו מליוני אנשים מסביב לעולם רואים טוב ויתרה מכך, ביטלו את הצורך שלהם במשקפי ראייה. את הפופולריות של ניתוחי לייזר להסרת משקפיים ניתן לייחס לשתי עובדות עיקריות. האחת היא הרצון של אנשים לסיים את התלות במשקפיים והשנייה היא שיעור ההצלחה הגבוה של הניתוח כמו גם סיכונים וסיבוכים מאד נמוכים. רוב האנשים שעברו ניתוחי הסרת משקפיים בלייזר מרוצים מהתוצאות ומדווחים כי איכות חייהם השתפרה.

מהו ניתוח LASIK?

שיטת LASIK  להסרת משקפיים הינה אחת האפשרויות לניתוחי תיקון ראייה בלייזר ונחשבת למובילה ולשכיחה ביותר. בעזרת קרן לייזר מתבצע חיתוך בשכבה העליונה של העין (הקרנית) ובעזרת פעולה הדומה לשיוף האישון מקבל עיצוב חדש וסימטרי המאפשר את חדות הראיה. לאחר השיוף מוחרזת השכבה הדקה ומולחמת חזרה לעין והמטופל יכול לראות באופן תקין תוך חצי דקה.

טכנולוגיה ה LASIK

טכנולוגיית ה LASIK המשיכה להתפתח במשך השנים והיום ניתן למצוא שיטות מתקדמות יותר המבוססות על שיטה זו והתוצאות אף טובות יותר. אחד היתרונות הבולטים לאבולוציה של השיטה היא שיותר ויותר אנשים מתאימים לניתוח. עם בעבר פחות מ 50% יכלו לעבור את הניתוח, היום כבר למעלה משני שליש מהאנשים מתאמים עפ”י הקריטריונים לניתוח. כיום תשמעו על שיטת ה InterLASIK וגם ה SuperLASIK המבוססות על שיטה זו.

הסרת משקפיים – מחירים ותעריפים

לניתוחים פלסטיים בכלל ולניתוחי הסרת משקפיים בפרט אין מחירון והשוק חופשי. ידח עם זאת ובגלל העובדה שהניתוח פופולארי, יש תחרות גבוהה בשוק המרפאות הפרטיות ומנתחי העניים על נתח השוק והצרכן נהנה מכך. בעשור האחרון אנו עדים לירידת מחירים קבועה והמגמה עדיין נמשכת. לפי סקר שוק שנערך המחירים נעים מששת אלפים ש”ח ועד ל 12 אלף ש”ח למנתחים בעלי שם בינלאומי.  ההפרשים בין המרפאות המובילות עומדים על אלף ש”ח בלבד ומספר הטבות ומתנות.

בחירת רופא מנתח או מרפאה

ההמלצה שלנו כאן היא חד משמעית. לבצע את הניתוח במרפאה יעודית לניתוחי הסרת משקפיים. הסיבות לכך ברורות ומובנות. הסיבה הראשונה הינה העובדה שמרפאה להסרת משקפיים בלייזר מטפלת מידי חודש בעשרות ולפעמים מאות אנשים. עם ניסיון לא מתווכחים וניסיון של רופא מאד חשוב בהקשר זה. במרפאה ייעודית תמיד תמצאו גם את המכשור המתקדם ביותר עצם הביקוש של הצרכנים לשיטות המתקדמות והתחרות. מרפאה מסוימת לא תסבול יתרון תחרותי של מרפאה אחרת וברגע שיוצאת טכנולוגיה או שיטה חדשה מייד מאמצים אותה. הסיבה האחרונה היא תג המחיר. מנתחים פלסטיים בעלי שם מנצלים את שמם וגובים שלא בצדק מחיר גבוהה יותר למרות שהניסיון שלהם בניתוח הספציפי של הסרת משקפיים הינו נמוך משמעותית מרופא מנתח במרפאה מוכרת אשר אינו מורשה לקחת קרדיט אישי.