ניתוחי חזה – על הצלחות ובעיות

מאז ומעולם היה החזה הנשי סימבול לנשיות . ניתוחי חזה הם בין הניתוחים המבוקשים בנושא הרפואה האסתטית. נשים שאינן שבעות רצון מהחזה שלהן עלולות לפתח הפרעות של חוסר ביטחון עצמי וזה מתבטא אפי’ באי הצלחה ביחסים עם בני זוג. שהתהליך מלווה בהוצאות גבוהות וסכנות, מעדיפות נשים ונערות לא מעטות לעבור ניתוחי חזה. אפשר לקרוא בכתבה זו סקירה מקיפה המתארת את ניתוחי החזה המבוקשים, הרמת חזה, הגדלת חזה והקטנת חזה.


הגדלת חזה – אודות הבעיות בניתוח

    • ניתוח הגדלת חזה הוא ניתוח אסתטי. נשים שחפצות להיות נשיות יותר עוברות תהליך של ניתוח להגדלת חזה. בניתוח הנ”ל מטמיע הרופא המטפל שתלים מסיליקון לחזה ומגדיל אותו. ייתכנו מספר סכנות שכדאי להביא בחשבון בניתוחי הגדלת חזה.

      * מפעם לפעם ישנו מצב של אי התאמה בגודלם של השדיים, גם במיקום הפטמה יכולה להיות אי סימטריה. לעתים יכול להיות שוני לא גדול ברם לפעמים מסוגל אפילו להיות הבדל גדול ומשמעותי.

      * בעיות מיחושים ותחושה – עלולים להיווצר כאבים ברמות שונות אחרי הניתוח, כאבים חזקים או כאבים לא נעימים כתגובה למגע. נשים מיניקות יכולות לחוות קשיים ובכאבים בעת ההנקה. מנגד, נשים שונות מתאוננות כי הן לא מרגישות תחושות בזמן מגע בשד.

      * התקשות קפסולרית – אחת הבעיות היותר מצויות. ישנם כאבים עזים בסביבות השתל. יש להידרש לרופא המטפל כשיש כאבים שונים.


הקטנת חזה – ניתוח לנשים שמנות

    • * הקטנת חזה אינו רק סוג של ניתוחאסתטי. החזה הרחב לוחץ על חוליות הגב ומסוגל להביא לכאבים בגב ולסוגי בעיות בעמוד השדרה.

      * חזה גדול מכביד על ההתנהלות הימיומית. קשה לה להגביה משאות, קיימים קשיים רבים בעשיית ספורט הכרוך בהתכופפויות. לנוכח הגודל, לא תמיד אפשר למצוא חזייה ראויה.

      * ניתוח של הקטנת חזה הוא ניתוח כירורגי המצריך סיוע של רפא כירורגי בעל מקצוע מעולה בשטח. על פי רוב קופות החולים נושאות בעול ניתוחים של הקטנת חזה מבעיות בריאותיות.

הרמת חזה – הדרך לחזה לא גדול ונשי

    • * נשים בעלות חזה נפול נזקקות להרמת חזה}. ככל שהשד יותר גדול כך גדלים הסיכויים שלו ליפול. נפילת החזה נגרמת כתוצאה מהשמנה, מהנקות ומתורשה גנטית.
      * אחרי הנקות והריונות, זהו הזמן המתאים לניתוח של הרמת חזה. בעיות שונות ופגיעה בהנקה עלולים להיגרם כתוצאה מניתוח הרמת חזה .
      * לאחר ניתוח להרמת חזה, זמן ההחלמה הוא יותר קצר וקל יחסית לשאר ניתוחי החזה. לאחר כמה שבועות ניתן לראות את התוצאה הסופית.