ניתוחי חזה – כל מה שחפצתם לדעת על הניתוח

החזה היה תמיד סמל הנשיות . ניתוחי החזה היו תמיד הניתוחים הפופלאריים יותר מכל. נשים שאינן שבעות רצון מהחזה שלהן עלולות להתקל בבעיות של חוסר ביטחון עצמי ודבר זה בא לידי ביטוי אף בחוסר הצלחה בקשרים עם בני זוגן. שהתהליך כרוך בעלויות גבוהות וסיכונים, נשים ונערות לא מעטות בוחרות לעשות ניתוחי חזה. אפשר לקרוא במאמר זה סקירה רחבה על ניתוחי החזה המבוקשים, הגדלת חזה, הקטנת חזה ואפילו הרמת חזה.

הגדלת חזה – כל הנשים מעוניינות בחזה גדול ונשי

    • ניתוח של הגדלת חזה הנו ניתוח אסתטי. נשים שחפצות להיות יותר נשיות עוברות תהליך של ניתוח להגדלת חזה. בניתוח זה מחדיר הרופא שתלי סיליקון לחזה ומגדיל אותו. ייתכנו מספר סכנות שראוי להביא בחשבון בניתוחי הגדלת חזה.* לעתים יהיה מצב של אי התאמה בגודלם הסופי של השדיים, אף במיקום הפטמה יכולה להיות אי התאמה. לפעמים יהיה ההבדל קטן אולם לפעמים עלול גם להיות הפרש בולט ובעל משמעות.

      * בעיות תחושה וכאבים – מנותחות לרוב טוענות כי לאחר הניתוח הן חשות מיחושים מסוגים שונים, כתוצאה ממגע יש כאבים עזים ולא סימפטיים. נשים המיניקות עלולות להיתקל בקשיים ובכאבים בהנקה. מנגד, יש נשים המתאוננות כי אין להן שום תחושה בנגיעה בשד.

      * התקשות קפסולרית – אחת התופעות היותר מצויות. מסביב לשתל המוחדר ייתכנו כאבים יוצאי דופן. רצוי להגיע לרופא כשיש כאבים שונים.


הקטנת חזה – שלושה נושאים שמומלץ להיות מודע להם

    •  הרעיון לניתוח הקטנת חזה הוא לגמרי לא רק ליופי. החזה הגדול מעיק על חוליות הגב ועלול להביא לכאבים בגב ולסוגי בעיות בחוליות של עמוד השדרה.* אישה שיש לה חזה רחב יש לה קשיים להתנהל בחיי היומיום. קשה לה להרים חפצים כבדים מהרגיל, קיימים קשיים בעשיית ספורט הדורש התכופפויות. חזיות איכותיות במידה מתאימה מצויות פחות.

      * לצורך ניתוח הקטנת חזה ישנו צורך ללכת לרופא כירורג מקצועי בנושא. על פי רוב קופות החולים מממנות ניתוחים של הקטנת חזה מסיבות בריאותיות.


הרמת חזה – כל מה שרציתן לשאול

  • * הרמת חזה מתאימה לנשים שיש להן חזה נופל}. ככל שהשד יותר גדול כך רבים סיכוייו לצנוח. צניחת החזה באה כתוצאה מעלייה במשקל, מהנקות ומבעיות גנטיות.
    * את ניתוחי הרמת חזה מומלץ לעשות לאחר התקופה של ההריונות וההנקות. בעיות רבות ופגיעה בהנקה עלולים להיגרם כתוצאה מניתוח הרמת חזה .
    * בתום ניתוח של הרמת חזה, משך ההחלמה הוא יותר מהיר וקל יחסית לשאר ניתוחי החזה. לאחר מספר שבועות אפשר לראות את התוצאה הסופית.