לא על טיולים בצפון לבדם

טיולים בצפון הפכו לא מכבר לדבר החם. כלומר, אם בעבר אילת הייתה עיר הנופש הנצחית והבלתי מעורערת של אזרחי ישראל, כיום הצפון מהווה תחרות צמודה עם העיר אילת. אומנם יש שוני רב בין האזורים, אולם לצפון יש קסם וייחוד משלו המושך אליו משפחות, צעירים, זוגות ואנשים מכל רחבי ישראל.

טיולים בצפון – מגוון אופציות בלתי נדלה

היום כאשר יוצאים לטיול בצפון שלל האופציות הן עצומות- ניתן ללכת לטיול רגלי או טיול אופניים באחד מהמסלולים הרבים הפזורים לאורך אזור הצפון. ניתן לנסוע לטיול ג’יפים מאתגר. ישנם סיורים רבים המתקיימים באזור בעלי מוטיב ייחודי- כמו סיור קולינארי, סיור יקבים, סיור בעקבות חיות הבר, סיורים המלמדים על דרך הכנת גבינה, או שוקולד או זכוכית. כמו כן, שיננן פעילויות של קטיף תפוחים, זיתים, דובדבנים ועוד מיני פירות. בנוסף, ניתן ללכת לפארק המים לונה גל, לחתור בקיאקיים בירדן ולטבול במימי הכנרת המתוקים והכחולים. כל אלו ועוד שלל אפשרויות ניתן למצוא באזור הצפוני של מדינת ישראל.

טיולים בצפון לכל הגילאים

אחד היתרונות של טיולים בצפון הוא העובדה שהם מתאימים לכל הגילאים ולכל הרמות. ניתן לבצע טיולים משפחתיים המתנהלים באווירה רגועה, נינוחה ובדרגת קושי נמוכה. כמו כן,  ניתן לבחור במסלולים מאתגרים המתאימים למטיבי לכת. יתר על כן, ניתן לבחור את הטיולים לפי מוטיבים מעניינים. המשמעות של כך שניתן להזמין טיולים מחברות המתמחות בטיולים מאורגנים בארץ אשר מתמקדים במוטיב ספציפי- לדוגמא, סיור יקבים בו לומדים על סוגי הענבים ואופן גידולם. משם עוברים ללמוד על הליך יצור היין ובסוף הסיור זוכים לטעימת יינות ואף ארוחת גבינות ויין. כמו כן, ניתן להזמין סיור קולינארי לאלו מכם החובבים תחום זה, או כמתנת יום הולדת להורים לרגל ימי הולדת 40, ימי הולדת 50, ימי הולדת, 60 או כל מאורע שווה ציון אחר. סיורים קולינאריים מתבצעים באזורים שונים בצפון ובמהלכם ניתן הסבר המלווה בטעימות על סוגי האוכל השונים המצויים באזור, התבלינים וההיסטוריה של התרבות המקומית. ישנן סיורי צפרות וסיורי חיות בר, סיורי פרחים וסיורים בעקבות הצלבנים. המגוון הוא רחב והוא מתאימם לשלל אירועים וימי כיף.

ייחודו של הצפון

הסיבה שהצפון הפך ליעד כה אטרקטיבי היא שילוב של כמה גורמים יחדיו. ראשית, יש לשבח את הנוף עוצר הנשימה המצוי בחלק זה של הארץ. הנופים הירוקים, הגבעות וההרים מלאי הצמחייה וחיות הבר, השילוב של הנוף הירוק עם מפלי ונחלי המים הכחולים, הנוף של פסגת החרמון המושלגת הם שיוצרים אווירה נינוחה רגועה ושלבה ההופכת את השהייה באזור זה למיקום המושלם לחופשה או ציון מאורע.

בנוסף, בצפון יש מגוון רחב של אפשרויות לבילוי ואטרקציות. שלל האפשרויות שכבר צוינו בחלקם הופך את האזור ליעד אטרקטיבי עבור כל מיני סוגי אוכלוסיה, שכן המגוון רחב וכל אחד יכול למצוא פעילות המעניינת אותו וליהנות מטיולים בצפון.

בשל הסיבות הללו, אזור הצפון הוא היעד האולטימטיבי לטיול בצפון, לחגיגת ימי הולדת, ימי כיף לעובדים, טיולים עם המשפחה, מסיבת רווקות, או טיולים רומנטיים.

כתיבת תגובה