לאחר טיפול נגד קמטים לא נצפה להשבת המראה שהיה לך בגיל 21

עבור הזדקנות כולם הוא חלק בלתי נמנע של החיים, אבל עבור רובנו, אנחנו לא רוצים את מה שנראה לבוא עם ההזדקנות, אשר ברוב המקרים הסימנים הפופולרי ביותר של ההזדקנות הם קמטים. הפנים שלך מתחיל להיראות נפולים ועייף יכול להשאיר אותך עם דימוי עצמי נמוך וירידה חמורה באמון. עכשיו אתה יכול לעבור טיפול מילוי עורי פשוטו כמשמעו, כדי למלא את הקמטים ולהשאיר את העור למראה רענן שוב בחיים. כדאי להתייעץ עם רופא שמבצע טיפוליים אסתטיים באזור הפנים.

ישנן צורות רבות של חומרי מילוי עורי לבחירה, ישנם חומרי מילוי קולגן, שומן, היאלורונית, Hydroxylapatite ו פולי-L-הומולקטית. בהתאם לאופן שחוקים קשות העור שלך, וגם כמה זמן אתה רוצה את התוצאות האחרונה הכל תלוי בו מלוי עורי תבחר לבצע. תופסי Dermal אינם מוגבלים רק כדי מילוי קמטים יכול גם לשמש כדי ליצור בריא ומלא להסתכל במיוחד עם השפתיים שלך.

קולגן ושומן הם 2 תופסי עורי הנפוץ ביותר. קולגן נמצא באופן טבעי בגוף מתחת לעור שלך בכדי לאפשר לקרם נגד קמטים . הוא משמש כדי לעזור לעור להיראות מלא ורענן, כאשר הוא איבד את זה איך העור שלך יכול להיות מדולדל ומקומט.משום קולגן נמצא באופן טבעי בגוף זה נחשב הבטוח ביותר של טיפולים נגד קמטים לעבור, וכאשר הוא מוזרק אל העור הוא גם מסייע להאיץ את הייצור של קולגן חדש בתוך העור.

השמן הוא גם מילוי עורי נפוץ, זה שבו השומן מופק באמצעות שאיבת שומן מאזורים של הגוף שבו יש עודף שומן שיכול להופיע במגוון דרכים. לעלא קשר ניתן למצוא גם קרם פנים , והוא ממוקם לתוך העור היכן הוא זקוק להתחדשות.

כ