כל מה שרציתם לדעת על הצרת היקפים ולא העזתם לשאול

כמו שכולנו יודעים-בהרזיה וחיטוב – אין קסמים .
בלה קונטור לא מחליפה דיאטה ואורח חיים בריא (לצערנו:)) אבל היא כן יכולה לעזור באזורים שנתקעים ובחלקים שקשה יותר להצר בגוף.

אז מה זה בכלל?

בלה קונטור זו שיטת טיפול לא פולשנית להצרת היקפים והפחתת צלוליט. מכשיר הבלה קונטור הוא פיתוח ישראלי שמבוסס על טכנולוגית אולטרה סאונד בעוצמה נמוכה. זה מכשיר לא פולשני שמתמקד רק ברקמה שומנית באזור שנבחר כמטרה. התהליך שקורה הוא טבעי לחלוטין והוא מביא את השומן למצב שבו שניתן להשתמש בו כ”דלק מטאבולי” בתהליך המטאבוליזם, אפילו במצב של מנוחה.

כן, למי ששאלה אם הטיפול מבטיח תוצאות -אז כן, הטיפול מבטיח תוצאות מצוינות ב:הצרת היקפים של הבטן, המותניים, הירכיים, ובהפחתת מראה הצלוליט.

איך זה עובד? זה מאד מאד פשוט:

מצמידים לגוף שלכן מתמר ואז מבצעים שתי פעולות:
1. מזהים את הנקודה שבה מתרכזת רקמת השומן על ידי שידור וקליטה של גלי אולטרה סאונד כמו שעובד מכשיר אולטרה סאונד לזיהוי וסריקה (זיהוי עובי הרקמה השומנית, עומקה וצפיפותה) .

2. שחרור התווך השומני – אחרי שהמכשיר זיהה את עובי שכבת השומן, העומק שלה והצפיפות שלה, המערכת עושה  אנליזה מתמטיתכדי למצוא גל על שמיעתי בתדירות ובעוצמה כזו, שכשיגיע אל תא השומן, תא השומן ירטוט, וכתוצאה מרטט זה יתחככו תאי השומן זה בזה ייצרו חום, והשומן שבהם יהפוך זמין לשימוש בתהליך חילוף החומרים הטבעי בגוף.

למי זה מתאים?

בלה קונטור מתאימה לכל אישה או גבר בריאים . מה שמייחד את השיטה היא היכולת הטכנולוגית להתאים באופן אישי את הפיתרון לכל מטופל, ולכל אזור טיפול באופן ספציפי. לצערנו, יש כמה מצבים שבהם אין אפשרות לעבור טיפול במכשיר הבלה קונטור אז כשאתם מגיעים מומלץ לספר את האמת ולא לייפות אותה.

אז כמה טיפולים צריך בעצם?

תלוי באזור המטופל , סידרת טיפולים בדרך כלל תהיה  6 – 16 טיפולים, כ- 40 דקות לכל טיפול – פעמיים בשבוע. הרבה מהלקוחות מציינים שניתן לראות תוצאות נראות לעין כבר אחרי 2-3 טיפולים .

באיזה  אזורים אפשר  לטפל ?

באזור הבטן, מותניים, ירכיים, ישבן, זרועות.

מי מבצע את הטיפולים ?

מטפלות מעולות, חייכניות ועם נסיון לכולן תעודת מטפלת מוסמכת לטיפול בשיטת הבלה קונטור. כל המטפלות הוכשרו ע”י מדריכת טיפולים ראשית מטעם החברה.

הכי חשוב- זה כואב?!

לא, הטיפול לא כואב ! יש תחושת חמימה כזו . לפעמים יש אדמומיות קלה באזור ותחושה של “נימול” באזור המטופל שעוברת בטווח זמן של מספר דקות עד מספר שעות לאחר הטיפול. מטופלים שלי אמרו שלא קיימת תחושה של חוסר נוחות אחרי הטיפול, אבל לעומת זאת יש הקלה בכאבי שרירים, דהייה והעלמות של סימני מתיחה וצלקות בעור.

יש תופעות לוואי לטיפול במכשיר הבלה קונטור?

לא. לא. הטיפול לא מזיק בשום אופן או צורה ואין כל תופעות לוואי כל עוד המטופל בריא.

יופי, טיפלתי הצרתי עכשיו לכמה זמן זה מחזיק?

התוצאות נשמרות ולא צריך טיפולים משמרים כל עוד אין עלייה במשקל. צלוליט עלול לחזור אך ייקח לו שנים להצטבר באותו אופן כמו שהיה לפני הטיפולים.

בקיצור, איך שלא תהפכו את זה הכי טוב פשוט לבוא ולנסות יש לנו 16 סניפים אתן יכולות למצוא אחד שקרוב אליכן.