You are currently viewing כיצד לבחור קונספט לחתונה

כיצד לבחור קונספט לחתונה

כיצד לבחור קונספט לחתונה

יצירת אירוע מושלם,השארת זיכרון מתוק של הערב הנפלא אצלכם ואצל אורחיכם וכל זאת ובלי להתאמץ,אז איך עושים את זה? עיצוב אירוע כולל בתוכו , עיצוב חופה (בחתונה), עיצוב מרכזי שולחן, קבלת פנים ,עיצוב רחבת ריקודים, עיצוב בר ועיצוב אווירה. טיפ חשוב לעיצוב האירוע, אם לבד או ע”י מעצב אירועים, הינו הסגנון, הקונספט  בו אתם מעוניינים ואלו צבעים תרצו לשלב בו. מרגע שהחלטתם על כך , ההמשך הופך קל יותר.

 דוגמאות לסגנונות של קונספט לחתונה:

אופי קלאסי- אלגנטי , על מנת להשוות אופי קלאסי אלגנטי לאירוע ניתן לשלב שולחנות כדוגמת שולחנות אבירים, מפות ומפיות מבדים יוקרתיים כדוגמת  בד הג’אקרד, פמוטי כסף עם נרות, סידורי פרחים מרשימים, ריהוט לבן או שחור מעור וכו’.

אופי נוצץ ועשיר-על מנת להשוות אופי נוצץ ניתן  לעצב את  מרכזי השולחן בשנדלירים מקריסטלים ונריות בצבעים, ואזות זכוכית בפרחים ונרות. לעיצוב האווירה ניתן להוסיף תאורה כגון, נברשות קריסטל מהתקרה, אלמנטים מוארים, בדים ועוד..

אופי של שאנטי וחופש- באירוע באופי של שאנטי, ניתן לעצב את מקום האירוע בכריות גדולות, פוטונים בשלל צבעים,ספסלים מראטן בצבעי לבן או חום בהיר. השולחנות בהם ניתן לעצב הינם שולחנות מראטן, במרכזי השולחן ניתן להניח נר גדול ומרהיב בגוונים שונים בתוך ואזה שקופה או על פמוט מרהיב.כמו כן, ניתן לעצב את השולחן בצדפים,עששיות , סידור פרחים , ועוד.. לעיצוב האווירה, ניתן להוסיף צמחייה מעצי משי, ולשלב  גופי תאורה או עששיות צבעוניות.

אופי מלכותי- יוקרתי-  על מנת לתת לאירוע אופי מלכותי, יוקרתי כדאי לעצב בצבעי הלבן. הצבע הלבן הינו צבע אלגנטי,מלכותי, צבע המשדר חגיגיות, והינו אופנתי ומשתלב עם כל צבע. ליצירת שיק מלכותי ויוקרתי , ניתן לשלבו עם אלמנטים בצבע הזהב כגון כלים, ראנרים, כיסויי כסאות ועוד…

לכל אירוע וסגנון שתבחרו מאירוע אינטימי מצומצם ומשפחתי וכלה באירוע מרובה משתתפים תוכלו להיעזר בשירותי הייעוץ  עם מעצבת הבית שלנו ויחד איתה תיצרו את אופי האירוע שעליו תמיד חלמתם.

חלקים נוספים שכדאי לחשוב עליהם הם בחירת התקליטן עם מוסיקה מתאימה, צלם מתאים וקייטרינג.

כתיבת תגובה