טיפול זוגי – למה היא לא נותנת לו קצת חופש

פתאום באמצע החיים הוא יכול להרגיש כבול או חנוק בזוגיות שלו עצמו, אולי דברים שבעבר כלל לא הפריעו לו בהתנהגות של בת הזוג שלו, או שהפריעו והוא פשוט העדיף להתעלם או לא לייחס להם חשיבות גבוהה מדי, הופכים להיות בעייתיים ואפילו בלתי נסבלים. למשל העובדה שאשתו לא אוהבת שהוא יוצא פעם בתקופה עם חברים יכולה פתאום להפריע לו ואף למעלה מכך, יכול להיות שזה תמיד הפריע לו ועד עכשיו הוא פשוט שתק ופתאום הגיעו מים עד נפש והוא מרגיש כבול בזוגיות שלו עצמו. אולי פנייה לקבלת טיפול זוגי תוכל לעזור לסדר את הדברים.

טיפול זוגי –  אז באיזו דרך הוא יבחר להגיב

אדם שמרגיש בצורה הזאת יכול להגיב בצורה אחת מכמה: הוא יכול לשוחח עם בת זוגתו באופן כנה להניח את הדברים על השולחן ולקוות שהיא תבין את מה שהוא מרגיש. הוא יכול לשמור בבטן ולהתפרץ פתאום על בת זוגו בלי סיבות ממשיות לכך והוא יכול פשוט לשמור את זה לעצמו ולאט לאט לנבול בכל מה שקשור לקשר הזוגי שלו עד לסוף המר של אותו קשר זוגי. בשביל ששום דבר קיצוני שכזה לא יקרה, הכי טוב להיוועץ באיש מקצוע בתחום של טיפול זוגי ולקבל את הבמה הנכונה לשתף ולשים את כל מה שמפריע לו על השולחן מול בת זוגו.

טיפול זוגי –  ימצאו פשרה

אז נכון שלא בטוח שבת הזוג של אותו אדם תקבל את מה שהוא אומר ותסכים עם כל הדברים גם אם זה מתבצע בשיחה הכי אינטימית ביניהם ובפיקוח של איש מקצוע מנוסה בתחום של טיפול זוגי. אבל אם לאותו הזוג אכן יש רצון להמשיך להישאר ביחד ולשרג את הזוגיות שלהם כך שהיא תהפוך לזוגיות טוב ויציבה ואם הם עדיין אוהבים אחד את השנייה, סביר להניח שהם ימצאו את הדרך למצוא פתרון כלשהו שיגרום לאותו הבעל להפסיק להרגיש כמו שהוא מרגיש, בסופו של דבר אף אישה לא רוצה שהגבר שלה ירגיש חנוק בקשר הזוגי שלו איתה.

כתיבת תגובה