טיפולי אסטתיקה נגד קמטים

המראה האסתטי של עור הפנים חשוב לכולם, לגברים וגם לנשים. מטבענו אנו  נוטים להתבונן במראה ולבחון את קמטי ההבעה ואת מידת עומקם. לקראת גיל 30 בעיקר, ישנה התייחסות עודפת ואפילו פאניקה של נשים להילחם בקמטים. טיפולי אנטי אייג’ הם חלק ממומחיותה של חברת דרמו אסתטיקס, ענף הדרמו קוסמטיקה המייבא מדי שנה עוד ועוד מוצרי מדף יוקרתיים שאינם בהכרח פועלים היטב, גילה את טיבם של מוצרי דרמו אסתטיקס אסתטיקה.

הפורמולות הייחודיות של מוצרי הטיפוח ושיקום העור של פארמה אסתטיקה בתחום אנטי אייג’ פועלים למתיחת העור, ומסייעים לגמישותו ולמיצוקו. מומחיות בענף האסתטיקה גרמה לחברת פארמה אסתטיקה לחקור היטב את אידיאל היופי וכיצד ניתן לשמור ולטפח אותו. כחלק בלתי נפרד ממראה שהוא בריא ויפה, עור הגוף הינו חלק משמעותי השולט במראה החזותי. גופנו עטוף כולו בעור, את העור מומלץ לטפח באמצעות מוצרי הזנה רפואיים ואיכותיים.

קמטים מופיעים בגלל סיבות שונות, אלו יכולות להיות תולדה של מאפיינים גנטיים, שהרי סוג עור יבש נוטה להתקמט מבסיסו הרבה יותר מהר. נוסף לכך, עישון פוגם במרקם העור ולכן ישנו סיכוי סביר יותר להופעתם של קמטים בקרב  אוכלוסיית מעשנים. תזונה לקויה היא גורם נוסף להיווצרותם של קמטים, וכן גם החשיפה לשמש ללא הגנה עלולה בהחלט לפגום במרקם העור ולגרום ליובש וקמטים.

מגוון מוצריה של דרמו אסתטיקס הינם יעילים ביותר וכן, מוצרים אלו מצויים תחת פיקוחו של משרד הבריאות. ניתן להבחין כי על כל מוצרי פארמה אסתטיקה הענפים מוטבע רישיון משרד הבריאות. על מנת להתאים את המוצרים לסוג ולגוון העור שלכם תוכלו להתייעץ עם מומחים מדופלמים מצוות פארמה אסתטיקה, יועצים שהם בעלי מיומנויות מקצועיות ובעלי הידע המעודכן ביותר בתחום האסתטיקה הרפואית.