התחדשות ושיקום העור לאחר פילינג

תהליך הפילינג הכימי העמוק מתבצע כאשר לעור יש חלוקת פיגמנטים לא אחידה. אחרים עושים בו שימוש במקרה של הופעת כתמים או כתמי אקנה, או כל נזק אחר שגרם להופעת קמטים על העור. ואולם, קיימות תופעות לוואי אשר מתרחשות לאחר השימוש בתכשירים אלו – ניתן להשתמש במוצרים שמסייעים בטיפול בתופעות הלוואי הללו.

ראשית, עשויה להופיע אדמומיות וכן פריחה לאחר השימוש בפילינג. העור גם אמור להיות יותר רגיש לקרינת השמש, והפיגמנטציה שלו עשויה להשתנות. בכלל, ברוב המקרים, לאחר השימוש בפילינג עשויים לחול שינויים במראה העור – הוא עשוי להתכהות, לפלוט נוזלים, ולאחר מכן אף עשויים להופיע גלדים. מטופלים אשר עשו טיפול פילינג עמוק יותר יכולים גם לסבול מהופעה של צלקות על העור. כמו כן, טיפולי פילינג עמוק לגרום להופעה של הרפס או פצעי ציסטה לבנים.

תופעות הלוואי הללו דומות לכל הופעה אחרת של פציעות או שיקום של פצעים על העור. בדומה לתהליך של טיפול בצלקות, גם לאחר פילינג עמוק מופיע תהליך דלקתי, שלב צמיחת העור מחדש, וכן שלב הייצור של קולגן תקין אשר מסייע להתחדשות העור.

לכן, צריך לבחור תכשירים שמסייעים למטופלים להתחדשות וטיפול בעור לאחר פילינג כימי עמוק. ניתן להשתמש בקרם לחות והזנה לאחר פילינג  – הקרם מכיל ויטמינים וכן תמציות צמחיות, אשר מעודדים איפטיליזציה וכן בנייה מחדש של העור.

כמו כן, כדאי להשתמש בקרם לחות שמרגיע ומאזן את העור, וזאת בכדי למנוע הופעה של דלקות.  צריך לבחור קרם לחות עם מרכיבים שמסייעים למניעת הזדקנות העור וכן טיפול בקמטים. הקרם מכיל מרכיבים פעילים הנלחמים נגד רגישות בעור, וכן מונעים תחושת עקצוץ או אי נוחות המופיעה לאחר פילינג.