הסרת משקפיים וניתוח הגדלת חזה לשיפור המראה

רבים מאיתנו חשים חסרי ביטחון בנוגע למראה החיצוני שלנו. חוסר הבטחון יכול לנבוע ממראה חיצוני וגורמים נוספים, ולגרום לתחושת אי נוחות יומיומית. לעיתים מתלווה לחוסר הבטחון הרגשה מוכרת – “אם רק הייתי משנה כך וכך הייתי מרגיש הרבה יותר טוב”. החדשות הטובות הן שניתן כיום לשנות מוקדי חוסר בטחון רבים באופן פשוט למדי. נדון בשתיים מהפרוצדורות הפופולריות – הסרת משקפיים וניתוח הגדלת חזה. המדובר בשני הליכים נפוצים, התופסים תנופה בשנים האחרונות והופכים יותר ויותר לגיטימיים ומקובלים בחברה.

חשוב לדעת

הגדלת חזה היא בראש ובראשונה פרוצדורה כירורגית. מדובר בניתוח, וכמו כל ניתוח, זהו אינו נושא שאפשר להקל בו ראש. הניתוח כיום מתקדם וכמעט חסר סיכונים, אך בכל זאת, כמו בכל ניתוח, קיים סיכוי לסיבוכים. על מנת למזער את הסיכוי לנזקים ישנה חשיבות קריטית בבחירת מנתח מיומן ומקצועי בעל מוניטין גבוה. העלות של ניתוח מסוג זה היא כמה אלפי שקלים כאשר בטווח המחירים נכללת רמת ההגדלה הרצויה, הצורה בה תבחרו לבצע את הניתוח (סוג החתך וכדו’) וכמובן לרופא המנתח והמוניטין שלו השפעה על המחיר. זכרו כי ניתוח מסוג זה הוא אינו תרופת פלא – זהו תהליך הדורש מחשבה רבה והחלטות חשובות. נשים רבות מדווחות כי לאחר שעברו את הניתוח בטחונן העצמי עלה, אך כדאי לזכור כי מעבר לכך שיפור הבטחון העצמי מקורו פנימי ולא רק חיצוני. משקפי ראייה הינם גורם נוסף הגורם לאי נוחות בגברים ובנשים כאחד. מעבר לאי הנוחות רבים מדווחים כי הם מרגישים פחות אטרקטיביים וחסרי בטחון כאשר הם מרכיבים משקפיים. קיים פתרון עדשות המגע אבל זהו פתרון מסורבל שאינו מקובל על כולם. עבור מרכיבי המשקפיים קיימים כיום פתרונות רבים והפופולרי בהם הוא ניתוח הסרת משקפיים. מדובר בחיתוך דק של הקרנית על ידי קרן לייזר. ניתוח הסרת משקפיים בלייזר הוא ניתוח מפותח מאוד וכמעט חסר סיכונים. אף על פי כן חשוב לזכור – כמו בכל הליך כירורגי קיימים סיבוכים, הניתוח בלתי הפיך ולעיתים נדירות אינו גורם לשיפור. למרות זאת, אחוזי ההצלחה גבוהים מאוד ורבים מדווחים על עלייה בביטחון העצמי ותחושת “שחרור” מהמשקפיים. עלותו של ניתוח מסוג זה משתנה ממרפאה למרפאה, חשוב לבחור מנתח מקצועי ביותר ולא להתפשר בשביל מחיר נמוך יותר. לאלו מביניכם אשר חוששים מניתוח או אינם מתאימים – קיימות אופציות נוספות ביניהן תיקון ראייה, עליהן ניתן לברר אצל אופטומטריסט.

לסיכום

העידן המודרני הביא איתו את הקבלה והלגיטימציה לניתוחים פלסטיים שונים לשיפור המראה החיצוני. אם בעבר הגדלת חזה נחשבה סוד מביש, כיום יותר ויותר נשים מבצעות את הפרוצדורה ואינן מתביישות. גם ניתוח הלייזר הפך בשנים האחרונות לנחלת הכלל. כל אלו מסייעים מאוד לשיפור הבטחון ובכך גם לשיפור חיי היומיום.