החלקה יפנית לשיער מובהר

כיום קיימות בשוק ההחלקות היפניות עשרות סוגים של החלקות יפניות, רובן זולות תרתי משמע הן כחומר והן לבעל המקצוע, ולכן ישנם המון בעלי מקצוע שמשתמשים בחומרים לא נכונים לסוגי שיער שונים, ולפעמים ללא ידיעתם. וכשאנו שואלים את לקוחותינו שבאים לבצע החלקה יפנית נוספת, או חידוש שורשים, באיזו החלקה שיערן הוחלק? תשובתן היא תמיד זהה:החלקה יפנית!!

לכן חשוב לתת ללקוחות מידע על כל שאלה שנישאל, ולהראות כל דבר שנידרש בשקיפות מלאה, ובטח כדי לעמוד בציפיותנו לגבי שיערן ובציפיותן מאיתנו בעלי המקצוע מעצבי השיער.

גם אם נעבוד עם החומרים הטובים ביותר, ללא אבחנה מקיפה ומדוקדקת של השיער התוצאות עלולות להיות הרות אסון כשמגיעים לחובבנים, לכן חשוב לעבוד נכון, ולהתאים את חומרי ההחלקה לסוגי השיער השונים.

אנו פיתחנו שיטה להחלקת שיער יפנית לשיער מובהר כמעט בכל מצב ולצמיתות.

שיטה זו יושמה בהצלחה על כמה וכמה סוגי שיער מובהר, כך שיש צורך להגיע לייעוץ כדי לאבחן, ולהחליט כיצד אנו מבצעים את הההחלקה על השיער, ואם זה ניתן ספציפית ,וכשיש איזשהו ספק קל לגבי התוצאה אנו מבצעים ”טסט” על קבוצה קטנה של שיער כדי לדעת מה יש בשיער מבחינת התגובה ואז מקבלים את ההחלטה.

שיער איכותי ומובהר של עד שמונה טונים בדרך כלל ההחלקה יוצאת מדהים והשיער מגיב לטובה אך כמובן שישנם תהליכים שונים מן ההחלקה היפנית הרגילה לשיער כהה יחסית.במקרה של מעל שמונה טונים יש צורך לבצע ייעוץ ובדיקה מקיפה של השיער.

בשיטה זו שאנו מבצעים במספרה ניתן לשפר את מראה השיער בין 80%-100% וכמובן כשמגיעים לחדש את השורשים בזמן הרצוי השיער יראה טוב יותר מפעם לפעם, כי צריך מידי פעם להוריד קצוות שרופים עד שמגיעים לשיער הבריא יותר, ורק אז תגיעו לשלמות ולנחלה של שיער חלק לצמיתות וללא סכנות מן ההחלקות הברזילאיות המצויות כיום בשוק כחומר רעיל!(אולי בעתיד יהיו החלקות ברזילאיות ללא כל סכנה לבריאות).

חשוב לציין שלמרות התוצאות החיוביות שנוצרו בעקבות בדיקות מקיפות שביצענו על שיער מובהר לא כל אחת יכולה עדיין לבצע את ההחלקה המבוקשת אך ניתן להגיע לייעוץ ולבדיקה חינם בקביעת תור מראש.