הגדלת חזה בסיליקון

הגדלת חזה ממוקמת מזה שנים רבות בין המקומות הראשונים ברשימת הניתוחים הפלסטיים המועדפים על נשים ובשנים האחרונות היא הניתוח המבוקש ביותר. רבות מבנות המין היפה מאמינות שיתאים להן חזה גדול יותר מזה שבו הן התברכו, ובדרך כלל הן צודקות – גברים אכן מעדיפים חזה גדול, ורובם לא יודעים להבחין בין חזה אמיתי לחזה מלאכותי או מושתל. כך שמי שחוששת להיראות כאילו עברה השתלת סיליקון, יכולה להיות רגועה: לא רק שרוב הגברים לא ממש שמים לב מי עשתה הגדלת חזה ומי בורכה בטבעיות ובנדיבות מאמא טבע, גם הטכנולוגיה עומדת לצידנו והשתלים המשמשים להגדלה הופכים מדי שנה בשנה לרכים, טבעיים, וארגונומיים הרבה יותר. מה חדש בתחום הסיליקון והשתלים? ואיך לבחור את שתל הסיליקון המושלם לצורך הגדלת חזה?

הגדלת חזה – שיקולים בבחירת שתל

נשים נהנות מחזה גדול יותר כי זה גורם להן להרגיש טוב – וגברים נהנים כי זה כנראה בגנים להעדיף חזה גדול. הגדלת חזה מבוצעת היום בעזרת כמה סוגים של שתלי סיליקון ושתלים אחרים והבחירה היא בידיים של כל אחת, איזה סוג שתל ואיזה נפח היא מעדיפה. כדאי להקשיב לעצת הפלסטיקאי המנתח, שביצע כבר הרבה הגדלות ויודע להמליץ על הסוג והנפח המתאימים לכל אחת. הגדלת חזה מצריכה התאמה אישית, לא פחות מבגד ים או חזיה, ובעצם הרבה יותר – מדובר באיבר שצריך להיות מותאם לפרופורציות של הגוף והולך להיות חלק ממך למשך עשר השנים הקרובות. בתחום הזה קורה הרבה פעמים שנשים שמבצעות הגדלת חזה לראשונה בחייהן מפחדות להגדיל יותר מדי, בוחרות בנפחים קטנים יחסית ואחר כך מצטערות שלא העזו טיפה יותר – ומהצד השני יש לא מעט נשים שאחרי הגדלת חזה מודות שהיו מעדיפות שתלים קטנים יותר ושהגזימו בנפחים. לכן, חשוב להתייעץ עם הפלסטיקאי כמומחה – הוא יודע מתי סביר שהשתל קטן מדי, מתי גדול מדי ומתי הוא תואם בדיוק את הגוף, הציפיות ודרישות אחרות כמו נוחות. גורם נוסף שכדאי לתת עליו את המחשבה כשבוחרים שתלים לקראת הגדלת חזה הוא המגע – ישנם שתלים רכים יותר וקשים יותר. כמו כן, קיימים שתלים בצורות שונות, שמשפיעות על המידה שבה החזה נראה טבעי אחרי ההגדלה, או שהוא נראה כמו חזה עם שתלים. מעט מאוד גברים מבחינים בין אשה שעברה הגדלת חזה לאשה עם חזה גדול או מלא באופן טבעי, אבל נשים אחרות כן מבחינות וכמובן שלא כל אחת רוצה בכל פעם שהיא מסתכלת במראה להזכר שהחזה הוא תוצאה של השתלה ולא נראה טבעי ופרופורציוני לגוף.

הגדלת חזה ומונחים שחשוב לדעת

הגדלת חזה הביאה לעולם מונחים שונים שבהם משתמשים כשמדברים על שתלי הסיליקון. כדאי לדעת למשל ששתלים עגולים הם שתלים שנותנים מראה נפוח יותר, ולעומת זאת שתלים אנטומיים הם שתלים בצורת אגס, דמעה ובצורות אחרות שנותנים מראה טבעי יותר. את השתלים ניתן למקם גבוה (High Profile) או נמוך (Low Profile), וגם המיקום יקבע את המידה שבה החזה נראה טבעי או מושתל. המגע לעומת זאת הוא עניין אחר – שתלים עגולים, שהם פחות טבעיים למראה, הם בדרך כלל רכים יותר ולכן טבעיים יותר למגע. שיקולים נוספים בשתלי הגדלת חזה יכולים להיות מושפעים מאיכות העור באזור החזה, ממידת הצניחה של החזה אם קיימת ומגורמים נוספים. כיוון שמדובר במלאכה עדינה ומורכבת כדאי לבחור פלסטיקאי טוב ואחראי לביצוע הגדלת חזה – כזה שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות.