בחירת קייטרינג לאירועים

דמה שאחרי כל אירוע, חתונה, ברית או בר מצווה ואפילו כנס עסקי, השאלה הראשונה ששואלים אותך כאורח היא: “נו, איך היה האוכל?”. לא רק הצבא צועד על קיבתו. נדמה כי בתרבות הישראלית כל אחד מייחס חשיבות עליונה לאוכל כחלק מהותי ומרכזי בכל מועד ואירוע. לכן ברור מדוע מארגני אירועים, ולא משנה מה יהיה טיבו וסוגו של אותו אירוע, פרטי או עסקי, תמיד יקדישו מחשבה רבה לנושא בחירת הקייטרינג המתאים.

 

אוכל הוא עניין מאוד אמוציונאלי ויצרי. על כן יש מי שמאמינים בלב שלם כי רק קייטרינג בשרי ייתן תמורה מלאה לכספם, ואילו אחרים יגנו בכל מרצם על הבחירה בקייטרינג חלבי, על מנות הקינוח המפוארות שלו. באשר תבחרו – חלב או בשר – חובה לבחור בחברת קייטרינג טובה בעלת תפריט עשיר ומנות אוכל טעימות, כדי שהאורחים והבאים אל האירוע ייצאו ממנו עם טעם טוב, בטן מלאה (באוכל!) ושביעות רצון מרובה. לשם כך חשוב לא רק להסתמך על המלצות, אלא גם לבקש טעימות, כדי לבחון במו פיכם את איכותן של מנות המזון שמגישה חברת קייטרינג זו. שלא כמו בהרבה סידורים וארגונים לקראת הפקתו של אירוע, הטעימות בחברת הקייטרינג הן כיף אמיתי – כי אוכל, כאמור, הוא חלק חשוב בהנאות החיים שלנו.

קייטרינג בשרי או חלבי?

בדרך כלל חברות קייטרינג יציעו אוכל כשר עם תעודת כשרות – מכיוון שבחגיגות דתיות ההכשר הוא הכרח, וכן מפני שחברות ועסקים נוטים גם הן ללכת על אוכל כשר, כמו גם לקוחות רבים. ועל כן נשאלת שאלה ראשונה בקשר לבחירת הקייטרינג המתאים: הנבחר באופציה הבשרית או שמא בזו החלבית?

קייטרינג בשרי נתפס כ”ממלא” יותר, שכן בשר נוטה להיות אוכל כבד יותר. בקייטרינג בשרי משולבים מאכלי בשר עם דגים, לצד סלטים, אורז ותפוחי אדמה, באופן היוצר ארוחה ממלאת ושלמה. כדאי לבדוק את נושא הקינוחים, שכן בגלל הכשרות השימוש בחלב, בשמנת ובחמאה אסור, ועל השף להיות מיומן בהכנת קינוחים טעימים בכפוף לתנאי הכשרות.

קייטרינג חלבי לעומתו מבריק בגזרת הקינוחים, וכן משרת טוב יותר את הצמחוניים שבין האורחים, שעלולים להתקשות במציאת מזון מגוון באירוע בו מגישים קייטרינג בשרי. האופציה החלבית היא קלילה יותר, ועל כן יכולה להתאים באופן נפלא לשעות שבהן לא מעוניינים בארוחה כבדה ומרדימה מדי, או לאירוע שבלבו ריקודים ופעילות פיזית. האוכל בקייטרינג חלבי יכול להיות מאוד מגוון – פסטות, פיצות, פשטידות, מאכלי דגים, תפוחי אדמה ובטטות, נודלס מוקפצים, אורז, אגרולים ועוד.

בבחירת חברת הקייטרינג כדאי גם לבדוק האם היא מספקת שירותי בר, ואם כן, אלו משקאות כולל בר זה – כי כפי שכל אורח מייחס חשיבות רבה לאוכל, יין ואלכוהול גם הם חלק בלתי נפרד מחגיגות ומאירועים רבים.