קידום אתרים

  • מחבר:
  • פורסם:אפריל 21, 2021
  • קטגוריה:כללי

קידום אתר בגוגל – מהו התהליך

המטרה היא להעלות את האתר בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל.
 

המאמר הזה נכתב בעיקר לאלה שיש להם מעט ניסיון באינטרנט ויודעים למשל מה הם לינקים והיפרלינקים ולמה הם עוזרים לקדם אתר בגוגל אך לא יודעים איך לתמרן את הלינקים כדי לקבל עוד קצת מהלינקים שלהם. בעזרת שיטות הקידום שארשום לכם קצת עליהם ניתן לקדם אתר לאט לאט למקום הראשון בגוגל.

שימו לב – זה לא בושה לבקש טיפים

שימו לב שאם אינכם בטוחים בקשר למשהו כאשר מדובר בנושא קידום אתרים בגוגל, אל תנסו לבד. יש הרבה אנשים שעובדים בתחום שמוכנים בכיף לתת לכם קצת טיפים וגם הם לא המציאו את הגלגל. חבל ללמוד מטעויות גדולות מידי וקידום לא נכון יכול לעשות פעולה הפוכה.

יש עשרות פורומים טובים בנושאי קידום אתרים בגוגל השונים  ואתם יכולים תמיד לשאול שם שאלות ולמצוא אנשים שיש להם סבלנות לענות לכם ולתת לכם פתרונות פשוטים.

בניית לינקים בדרך הנכונה

ישנם הרבה דרכים לבנות לינקים! שימו לב שיש היום לינקים של spam מה שגוגל אינו אוהב. אני רוצה להגיד לכם כמה מילים בנושא. כדי שהאתר שלכם יקודם טוב אתם צריכים לדאוג לכך שלא יהיו לו לינקים של ספאם. היזהרו מאנשים שמציעים לכם כמויות גדולות של לינקים עבוד מחירים מצחיקים. אבל בכל זאת, לינקים זה טוב לא?

אם הלינקים שלכם שקצת נראים כמו ספאם (לינקים במקומות שלא קשורים לנישה שלכם בכלל או מאתרים שבשפה זרה) לא עוברים את 5% מכלל הלינקים שלכם, אין לכם סיבה לחשוש.

בניית קישורים לאתר בדרך הנכונה
קידום אתרים

בכדי להוציא את המירב של הלינקים שלכם כשאתם עושים קידום אתרים בגוגל דאגו לשים לב תמיד מה קורה מבחינת איכות הלינקים, מקורות הלינקים , כמות הלינקים וכוח הלינקים. זינוקים של עלייה או ירידה פתאומית באחד מהדברים האלה כמעט תמיד יפגע לכם בקידום והאתר שלכם ירד בדירוגים שלו או עלול גם פתאום להיעלם.

מה זה אומר?
דוגמא 1
חלק חשוב של תמרון נכון בביצוע קידום אתרים בגוגל נמצא בעלייה מתונה ושמירה על קצב נכון בזמן פרסום מאמרים וכו’ עם לינקים ( עוד בנושא במאמר אחר). קידום אתרים בגוגל חייב להיעשות בצורה כזו שהאיכות של הלינקים והכמות שלהם וכמובן הכוח לא משתנים בצורה קיצונית במהלך קמפיין הקידום, שעלול להיערך גם מעבר לשנה שלמה עד השגת התוצאות הרצויים.

דוגמא 2
זה אומר שלמשל אם השתמשתם תמיד בתוכן א.א (ממש טוב) ייחודי ואיכותי ולאחר חצי שנה אתם עוברים לכותבי תכנים “מפוקפקים מעט” או פשוט שאיכות התכנים שלכם יורדת, זה ישפיע לרעה. גם ההיפך הוא נכון. אם במהלך חצי שנה קידמתם עם תוכן קצת “חוראני” ובפתאומיות כל התוכן שאתם מפרסמים הופף להיות א.א אז גם תהיו בבעיה.

הבנתם לאן אני חותר?
כל האלמנטים: איכות תוכן,כמות לינקים,כוח של כל לינק,מקורותם של הלינקים (דומיינים ישראליים/אמריקאים/רוסיים וכו’) צריכים לא להשתנות באופן קיצוני במהלך הקמפיין ואף תמיד להיות בעלייה מתונה.

קידום אתרים זה לא זבאנג וגמרנו


לתת דחיפה חזקה מידי על ההתחלה ואז לרדת פתאומית לאחר חודש בכמות המאמרים שאתם מפרסמים למשל תעשה השפעה שלילית.

תכנון נכון
אך מצד שני אם למשל אין לכם הרבה מידי זמן לעבוד על קידום אתרים בגוגל, לפרסם בחודש הראשון מספר קטן של מאמרים ולינקים, בחודש שלאחר מכן טיפה יותר ובחודש שלאחר מכן עוד טיפה יותר תשמור לכם על קצב של עלייה מתונה, ככה תתקדמו לאט, אבל בטוח!

גם אם זה יקח לכם המון זמן, אם תשמרו על עלייה מתונה ותתמרנו נכון את המשאבים (זמן+כוח אדם) תבנו תוכנית קידום אתרים שעובדת!