You are currently viewing עבודת יד: שימושים לקנבס

עבודת יד: שימושים לקנבס

מה ניתן לעשות עם קנבס

השימוש בהדפסי בד חשוב במיוחד עבור שכפול יצירות אמנות. עם זאת, אתם לא יודעים שהם יכולים לשמש גם כלי פרסום הדפסה? כן, זה בוודאות בד יכול להיות אידיאלי בתור מדיה עבור הדפסת פוסטרים וכרזות.

אז, מה הם היתרונות של השימוש בד?
בד קנבס הוא ידוע בזה שהוא מאוד כבדים. לפני כן, היה זה בעיקר משמש להכנת מפרשים, אוהלים ועוד פונקציות הדורשות חוסן. עם זאת, עם היתקדמיות  האחרונות שבוצעו בטכנולוגיית ההדפסה, כמו גם על הדרישה הגוברת קשה ו / או חומרים פרסומיים עמיד, בד קנבס זה משמש כיום מדיה ההדפסה.
ביצוע זה בבד בדרך כלל מחייב שימוש כותנה. זה פשוט ארוגים והיא בדרך כלל יש שני סוגים בסיסיים: בד רגיל ברווז. בכמה מדינות כמו ארה”ב, בד מדורגת בשתי דרכים: על ידי מספר לפי משקל. בדרך כלל, המספרים הם ההפך ממשקל הבד, כלומר ככל שהמספר גבוה יותר, הקנבס קל יותר .
הדפסי בד קנבס ידועים שהם קשה ושהוא יכול לעמוד בסביבות קשות. זה יכול לשמש עבור פרסום פנימי או חיצוני. אם אתה רוצה חתיכות פרסום ארוכי טווח, בד הדפסים זה מה שאתה צריך! הם בהחלט יספקו את הצרכים שלך כלים חזקים פרסום יעיל.
בהתאם מכונת הדפוס שבו אתה משתמש, הבד יכול לאפשר ייצור של תמונות ברזולוציה גבוהה. הוא יכול לתמוך בתמונות עם רזולוציות 300 dpi או אפילו גבוה יותר, מה שהופך אותו אידיאלי כמו פוסטר או כרזה.
מסיבה זו, בד משמש בעיקר עבור שכפול יצירות אמנות. רוב התהליכים המשמשים הדפסה בבד קנבס, יכול לספק תפוקות שנראים טוב כמו הגרפיקה המקורית. זו היא גם אידיאלי עבור הדפסה אחת תמונות סוג ופריסות.
בד קנבס תומך גם בהדפסה בצבע. זה מאפשר  צבע יותר רווי . סוג זה של מדיה יאפשר לדיו  לחדור טוב יותר כך שהתמונות ייראו יותר חיות, ובכך את הפריסה כולה אטרקטיבית יותר.
הדפסי בד מודפסות בדרך כלל באמצעות שיטת ההדפסה בפורמט גדול. שיטה זו תאפשר למשתמשים שלה לייצר הדפסי בד בגודל ענק. מדפסות השתמשו בשיטה זו הם בדרך כלל מסוגלים לייצר הדפסי בד של עד 60 מימד “x100”. כלי פרסום גדולים כגון אלה הם בדרך כלל אלה מקבלים תשומת לב העוברים ושבים.