You are currently viewing יועצת הנקה לאם – מתנה ליולדת

יועצת הנקה לאם – מתנה ליולדת

אין ספק שגוף האישה משתנה משמעותית במהלך ולאחר ההיריון. משקל עודף שנצבר, ורידים שבולטים ברגליים ובכלל העומס שמצטבר על הגוף ועל הרגליים הופכים את התקופה לחוויה לא מרנינה בכלל. אך לחלק מהנשים יש בעיה נוספת שנוצרת בעקבות תהליך אותו הן מבצעות לא נכון, בעיה אותה ניתן למנוע בעזרת טיפול נכון והדרכה נכונה.

הבעייתיות של יועצת הנקה מבית החולים

בדרך כלל בבית החולים דואגים להעביר לנשים לקראת הלידה מספר שיעורים והדרכות מסוימות. אחת מן ההדרכות הללו היא כיצד להניק נכונה את התינוק. רבות חושבות שאין בעיה כלל בדבר הזה- מדוע שהתינוק לא יינוק או שהאם תסבול מהתהליך, שהרי זהו תהליך רגיל וטבעי אותו עוברות כל האימהות שלאחר הלידה. אך יועצת הנקה של בית החולים לא יכולה להעביר הכל ובטח שלא להדגים באופן אישי לכל אם בנפרד, בייחוד כשמדובר בסדנאות מרוכזות בהן משתתפות נשים רבות. כתוצאה מכך נגרמות בעיות רבות בתהליך ההנקה בשל הסברה לא נכונה, לא שלמה או לא מדויקת, תהליך אותו מנסים לפתור חברות שונות.

היתרון של יועצת הנקה פרטית

החברות הללו מציעות קורסים מקצועיים לכל דבר לתהליך ההנקה. עוד בטרם האם יולדת היא יושבת לשיעור עם קבוצה קטנה מאוד, או אפילו אחת על אחת עם יועצת הנקה מטעם החברה, שמסבירה לה בצורה ברורה מאוד מה עליה לעשות בעת התהליך. אל לטעות. תהליך ההנקה לא אמור לכאוב ובטח שלא תהליך בו התינוק לפתע מחליט על דעת עצמו לא לינוק יותר, אך עדיין בעיות שכאלה יכולות להיגרם. זה יכול לקרות כתוצאה מחוויית הלידה של התינוק עצמו, מבשלות או התפתחות שלו או אפילו בשל גודל הפטמה. פגישה עם יועצת ההנקה מסבירה לאם איך הכי נכון לעקוף את הבעיות הללו דרך הסבר על שינוי התנוחה הרלוונטית לתינוק, כיצד התינוק בולע ומתי הוא מעוניין להפסיק לינוק.

מוצרים לתינוקות כמתנת לידה

אגב, אם האם לא מודעת לדברים הללו של קורסים כהכנה ללידה ולאחריה, דוגמת ייעוץ הנקה ודומיהן, לתמונה אמורים להיכנס חבריהם של ההורים הגאים כדי ליידע אותם ואף להעניק להם הזדמנות לייעוץ שכזה כמתנה. זו רק אחת האפשרויות שעומדות בפני החברים הקרובים לקניית מתנות או הבאת דברים שימושיים לטובת ההורים לאחר הלידה. אך כמובן שהמתנות הכי נפוצות בקרב מי שמביא כאלה להורים טריים, הן מוצרים לתינוקות עצמם. קחו לדוגמא את המתנה הנפוצה ביותר, צעצועים. נכון, בגיל הזה הילדים עדיין לא יעריכו את הצעצועים היקרים יותר, אלה שבכל הזדמנות הילדים הגדולים יותר רואים בטלוויזיה ומעוניינים שיקנו להם, אך עדיין מדובר בשפע של אפשרויות. בובות פרווה וצמר הם המובילות בקטגוריה, שהרי צעצועי פלסטיק קטנים או אפילו צעצועי יצירה דוגמת פאזלים או משחקי הרכבה אחרים די מסוכנים בגיל זה בשל סכנת בליעה.

אפשרויות שונות של מוצרים לתינוקות

כמובן שלא רק צעצועים ניתן להביא כמתנה. עוד מתנה פופולרית מאוד הינה בגדים שונים. זו יכולה להיות חליפה קטנה לתינוק, פיג’מה, מכנסיים קצרים או סוודר- כל בגד יתאים, בתנאי שהוא יהיה בצבעים בהירים. עוד מוצרים לתינוקות אותם ניתן להעניק להורים לשימושם של ילדיהם יכולים להיות למשל כל מה שקשור בשינה של הילד- החל ממובייל שיהיה תלוי מעל המיטה, דרך מצעים, סדינים ושמיכות איתן יתכסה הילד בלילות הקרים, עם עדיפות לשמיכות צמר מחממות, ועד לספרים אותם יוכלו להקריא האב והאם בטרם התינוק ילך לישון, כשהמתנה הזו כנראה תשב ותצבור קצת אבק על המדף, עד אשר הילד יגדל קצת ויוכל לנדנד להוריו על מנת שיספרו לו את הסיפור הזה שוב ושוב.

 

כתיבת תגובה