שובר לפרסום בגוגל



:CRM חובה לכל עסק?

PDF הדפסה דוא
דירוג משתמש: / 0
גרועהכי טוב 
השיעור נכתב על ידי : אביב יועצים   
חמישי, 12 ינואר 2012 22:08

מהו CRM? מדובר בקיצור מילים שמשמעו Customer relationship management – ניהול קשרי לקוחות. המטרה של : תוכנת CRM היא לגשר בין העסק ללקוחותיו ביעילות ובאפקטיביות. התוכנה נועדה לשרת גם את מחלקת המכירות וגם את מחלקת השירות.



היום קיים בשוק מגוון רחב של תוכנות CRM. האם כולן תוכנות מוצלחות? האיכות של התוכנה תלויה בעיקר בצוות המפתחים שלה. תוכנה מוצלחת היא כזו שקל להתקין ולהטמיע במערכות החברה. כמובן, חשובה לא פחות הנוחות של הממשק ונגישותו לעובדים. אין טעם לרכוש תוכנת CRM אשר עובדי החברה יפחדו להשתמש בה.  

מדוע מערכת CRM נחשבת לחובה בכל עסק, קטן כגדול?

היא תורמת לסדר וארגון: היום כל עסק קטן, בינוני וגדול צריך לנהל ולארגן את המידע אודות הלקוחות שלו, בין אם מדובר בשירות, שימור וזיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות.

אפשר כמובן לוותר על רכישה והתקנה של מערכת ולהעמיס את כל כובד האחריות, המידע והנתונים אודות הלקוחות בידיו של מנהל או מנהלת המשרד. החסרונות ברורים: במידה והאדם הזה נעדר מהעבודה, קשה מאוד לתפקד בלעדיו. אז מדוע להיות תלוי בעובד אחד מרכזי, כשאין אף אחד שיכול להמשיך את עבודתו?

בנוסף – העדרה של מערכת CRM במשרד הוא פתח לאנדרלמוסיה, בלגן – הלקוחות מרגישים את ה"קרקס" הזה ומפרשים אותו כחברה חובבנית ולא מקצועית. גם עובדי החברה עצמם בזים לאופן הניהול המפוזר של החברה, מה שיכול לגרום לבעיות משמעת...

מסייעת להבדיל בין לקוחות שונים:
המערכת תסייע לכם למיין את הלקוחות לפי החשיבות שלהם. יש לקוחות קטנים שלא נחשבים לרווחיים במיוחד, יש לקוחות גדולים וחשובים ויש כמובן לקוחות שנחשבים כהפסד לחברה. כל לקוח מצריך יחס שונה.

מסייעת לשימור ושירות לקוחות: תוכנות משמשות היום לא רק טיפול בהזדמנויות עסקיות חדשות, אלא גם לשימור לקוחות. לכל לקוח יש צרכים אחרים ודרישות שונות, העדפות מיוחדות ועוד. בגלל שהכול נרשם ומתועד, הלקוחות מרגישים שהם מקבלים יחס נאות.

יוצרת הזדמנויות חדשות: התוכנה מסייעת לכם לרכוש לקוחות חדשים. כל מידע על לקוח פוטנציאלי מתועד ומתויק בתוכנה, כך שניתן לשלוף אותו בקלות, מה שיאיץ את תהליך המכירה.

מסייעת לניהול קמפיינים: תוכנת קישרי לקוחות משמשת ליצירת מועדון לקוחות. אם יש לכם מבצעים, הנחות ודילים – כל המידע אודות הלקוחות שלכם מאורגן בצורה נוחה ונגישה. כך, גם המשימה של ניהול קמפיינים ולידים הופכת למסודרת ומאורגנת.

אינטראקציה עם תוכנות אחרות: ניתן לשלב מערכת קישרי לקוחות בדואר אלקטרוני ושליחת הודעות טקסט, הודעות קוליות, שרותי פקס, הפקת דוחות, הטמעת ממשק מיוחד עבור הנהלת חשבונות ועוד.


www.aviv-etgar.co.il/
 
מאמרים נוספים :

» קשרי לקוחות באמצעות דיוור אלקטרוני

כחלק מאסטרטגיית השיווק, עסקים רבים שולחים הודעות ללקוחותיהם ושומרים על קרש רציף וחיובי. אולם, משלוח דיוור אלקטרוני כפוף להסכמת הנמען לקבלת ההודעות ולמתן האפשרות לנמען להסיר עצמו מהרשימה ולהספיק לקבל הודעות דיוור...

» אסטרטגיית שיווק במערכת דיוור אלקטרוני

אסטרטגיית שיווק במערכת דיוור אלקטרוני אסטרטגייה שיווקית היא מושג המאגד פעולות רבות ומגוונות: תמחור מוצרים ושירותים, אפיקי הפצה ופרסום, החזרת מוצרים וכמובן הגדרת מדיניות התקשורת השיווקית. תקשורת רציפה וחיובית עם הלקוח...

» CRM: שיפור ביצועי אנשי המכירות

אחת המטרות העיקריות של מערכת CRM היא לסייע לצוות המכירות. התוכנה מקלה על חיי היומיום של איש המכירות. היא מבצעת את המטלות השחורות והמשמימות, שהוא נאלץ לעשות, כחלק מתפקידו. בנוסף, תוכנת CRM מציעה מאגר לקוחות, שמציע ידע רב ועשיר...

» CRM: כיצד לרכך התנגדויות עובדים לחידוש

מחקרים שנעשו בקרב עסקים, מראים כי מקור הכישלונות של תוכנת CRM הוא בהדרכה מועטה ודלה. אם אתם מעוניינים לבצע רכישה של מערכת CRM ורוצים להכין את הקרקע לקראת בואה של המערכת החדשה, הנה כמה דברים שתוכלו לעשות:אל תתעלמו מהעובדים....

» CRM: כיצד תדעו אם התוכנה אפקטיבית

כיום CRM משמשת חברות מכל העולם. היא פופולארית יותר מאי פעם, אחוזי הכישלונות שלה נמוכים יחסית לשנים קודמות והעתיד נראה מבטיח מתמיד. אך למרות הפופולאריות הגואה, מערכת CRM לא תמיד משיגה את מטרותיה. לאחר שהתקנת המערכת הסתיימה...

» CRM: מדוע זה הכרחי למחלקת המכירות?

מערכת CRM משחקת תפקיד חשוב בעולם העסקים של היום. היא מסייעת לתפעל את מחלקת המכירות, שהיא הלב הפועם של העסק -. היא מקשרת בין החברה לבין לקוחותיה וספקיה. ניהול לידים - כל עסק חייב להבין, מאיפה מגיעים רוב הלידים. איזה קמפיין...

» CRM: כיצד תוכנות בנייד יחסכו לכם כסף

חברות רבות כבר מחזיקות מערכת CRM במשרדיהם, אך היום, המערכת צריכה להיות נגישה גם מהמכשיר הנייד. CRM במכשיר הנייד מסייעת לאנשי המכירות בפגישותיהם העסקיות וגם מסייעת להפחית את העלויות השוטפות של העסק. מאחר והמחייה מתייקרת,...

» CRM: טיפול בלקוחות נסערים

בסביבה העסקית התחרותית של היום, הלקוחות דורשים רמה גבוהה ואיכותית יותר של שירות. CRM יסייע לעסק שלכם לענות על דרישה זו. מערכת CRM משדרגת משמעותית את זמינות מאגר הנתונים שלכם. כיצד המערכת תסייע לכם לטפל בלקוחות עצבניים...

» CRM: גלישה מהנה

פעם, כאשר הסתובבתם או טיילתם ורציתם להרים טלפון הביתה, הייתם צריכים לחפש תא טלפון ציבורי. לאחר שמצאתם תא טלפון וכמה אסימונים בכיסכם, תמיד היה תור של אנשים, שמביטים בכם בחוסר סבלנות ומחכים שתסיימו כבר את שיחתכם. כן, זה היה...

» מערכת :CRM שאלות נפוצות

כיום, כלים המסייעים לניהול המשרד הופכים ליותר ויותר פופולאריים. במאמר זה נסביר אודות אחד הכלים הכי חזקים שמוצעים היום בשוק. מהי תוכנת CRM? רוב האנשים לא ממש מבינים מה משמעות המושג הזה. מדובר במגוון נרחב של תוכנות לניהול...
STU2

רוצים להוסיף מאמר לאתר? הרשמו עכשיו והכניסו מאמר חדש

לוח דרושים מהיום

חיפוש עבור דרוש - אתר משרות

חיפוש מהיר בגוגל

מאמרים - כל הזכויות שמורות לפרסום אתרים באינטרנט מבית אקטיביטק בע"מ קידום אתרים