רוצים חנות שמוכרת יותר

הדפסה
דירוג משתמש: / 0
גרועהכי טוב 
השיעור נכתב על ידי : ניצן מלמד   
שני, 25 מרץ 2019 09:04

התחרות בין חנויות בעשור האחרון רק הולכת ונעשית יותר עזה, כאשר חלק מהמתחרים הם בכלל שלא ממוקמים בזו הארץ אלא מקבלים את הלקוחות שלהם אליהם דרך האינטרנט עם אתר שהוא חנות וירטואלית עם מחירים מפתים למדי.

איך יכול אדם שהשקיע את כל כולו בחנות שהוא יצר כדי להביא את הכיסוי של העלות החודשית והמעבר אל משהו שהוא רווחי עבורו בכל חודש מחדש? זה המקום שבו העוצמה של התחרות מביאה אל חישוב המסלול מחדש, ויצירה של עיצוב חנויות שמאתגר את כולם. האם באמת חנות כזו יכולה לנצח את הנהירה ההמונית אל עבר מתחרה בלתי נראה כמעט? הניסיון והיצירתיות מראים עד כמה הכל נעשה הרבה יותר מורכב.

איך גורמים לזה לקרות

צריכים להבין את הכוח של חנות שהיא לא וירטואלית ואת הכוח הזה לקחת אל המקום שמדגיש את היתרונות הללו ככל שרק אפשר. חנות כזו היא מקום שאליו אפשר להגיע על מנת להרגיש בכל סוג של חוש את המקום ועם התחושות הללו לגבש את ההחלטה לשם ביצוע של רכישה.

מה זה אומר בפועל? כי חשוב לבצע עיצוב חנויות בצורה מוקפדת למדי, עם התחשבות בסוג הלקוחות שאותם רוצים למשוך אל החנות פנימה. ניצול כל אחד מן החושים, לא רק זה של הראייה מביא את הדגש ואת ההבדל בכל ביקור נפלא, עם מוזיקה נעימה לאוזן, ריחות נעימים לנחיריים ומגע של כל מוצר שמאפשר לבחון אותו באופן יותר ברור מאשר מבט בתמונה באתר.

עד כמה שרכישה בחנות וירטואלית יכול להיות חוויה נוחה, כאשר החוויה בחנות אמתית היא נעימה ויעילה כאחד, היא מזכירה את היתרון שמנצח את הטכנולוגיה בכל אחד מחמשת החושים שקיימים אצל בני האדם.