שובר לפרסום בגוגל



קידום אתרים לשנת 2017

PDF הדפסה דוא
דירוג משתמש: / 0
גרועהכי טוב 
השיעור נכתב על ידי : שמיים קידום אתרים   
שלישי, 27 דצמבר 2016 11:14

 

כמות המידע ברשת הוא עצום. בלתי נתפס ממש. על כל ביטוי מתחרים כל כך הרבה עמודי אינטרנט וחלקם הגדול כלל אינו שייך לעסקים. לכן קידום אתרים לעסקים היא משימה מורכבת מאין כמוה. והצלחה במשימה הזו היא הרבה פעמים לשון המאזניים בין הצלחת העסק – לבין דשדוש ואף כישלון.

בכל חודש, מחפשים אותך אלפי לקוחות פוטנציאליים (ובתחומים מסוימים גם עשרות אלפי או אפילו מאות אלפים) הרושמים, במילים שלהם, שהם מעוניינים בשירות או במוצר שלך. אבל, יש רק 10 תוצאות בעמוד הראשון של Google ורק אחוז זניח מהגולשים מגיע לעמוד השני, אם בכלל. שלא לדבר על כך שהמקום הראשון בעמוד הראשון שמור רק לעסק בודד. במילים אחרות, בזמן שהגולשים מחפשים את השירותים שלך, הם מוצאים דווקא את המתחרים שלך – שזוכים בלקוח.

אז כיצד נוכל להצליח לבלוט מעל כולם? באמצעות הדבר היחיד שיש לך ואין למתחרים שלך: האמת הפרטית של העסק שלך. ומיד נסביר.

אין דרך אחת להתקדם על חשבון המתחרים. קידום אתרים בגוגל לעסקים הוא לא נוסחה מתמטית. אם הנוסחה הייתה אחידה, כולם היו נוקטים באותה הגישה וכאמור, המקום בעמוד הראשון מוגבל ורק העשרה הראשונים היו מופיעים בו. לכן, מנועי החיפוש השונים ו-Google בראשם נותנים לכל עסק את הצ'אנס שלו, בתמורה להתחשבות מצד בעלי האתר בדרישות של מנועי החיפוש:

  • תקן – כאמור, כמות המידע ברשת הוא כה גדול, עד שמנועי החיפוש משוועים להכוונה שתעזור להם לעשות סדר בבלאגן. תקינות הקוד, הרישום לשירותי Analytics וכלי ה-Webmaster ושילוב של קודים ו-Meta Tags הנדרשים על ידי מנועי החיפוש הם תנאי בסיסי להצלחה. לא ניתן לקדם אתר בלי להחיל על האתר שלך את התקן הנדרש. אך התקן לבדו לא מבטיח כל תוצאה, כפי שנראה בהמשך.

  • תוכן – מנועי החיפוש אינם גולשים בשר ודם. ולכן, הם ניזונים מהתוכן שבאתר שלכם. ככל שהתוכן יותר איכותי, יותר מדבר אל הגולש ויותר מספק את המענה לשאילתות חיפוש אפשריות – כך הסיכוי שמנוע החיפוש יבחר להציג את האתר (או עמוד ספציפי בתוך האתר) בראש תוצאות החיפוש. כל משווק ומקדם אתרים יודע ש-"התוכן הוא המלך!" ושואף לתוכן רב, איכותי, עדכני ולא פחות חשוב מכך – מתעדכן בתדירות קבועה. מנועי החיפוש שואפים להציג מידע עדכני, ולא מידע מלפני זמן רב.

  • התנהגות הגולש – המטרה של מנוע החיפוש היא לספק לגולש תוצאות שמהוות תשובה טובה לשאילתת החיפוש שלו. ולכן, מבחינת מנוע החיפוש, התפקיד של אתר האינטרנט של העסק שלך הוא לספק את התשובה הזו לגולש – טוב יותר מהמתחרים. וכיצד מנוע החיפוש יודע אם הגולש מצא באתר שלך את מבוקשו? בפשטות, מנוע החיפוש עוקב אחר תנועת הגולש בתוך האתר ומסיק מתוך ההתנהגות שלו האם הוא מצא את מבוקשו, בהקשר של הביטוי שהוא חיפש לפני שנכנס לאתר. נשמע מסובך? אפשר לחשוב על כך במונחים מוכרים: האם הגולש שהה באתר שניות בודדות לפני שסגר אותו או האם הוא בילה דקות ארוכות בכל עמוד שהגיע אליו, קרא את התוכן והתעניין? האם הגולש מילא טופס יצירת קשר? או אולי ביצע הזמנה בחנות הוירטואלית, או שפשוט נרשם לרשימת התפוצה? כל ההתנהגויות הללו נמדדות על ידי מנוע החיפוש ונלקחות בחשבון בעת מתן הדירוג לאתר. המשקל של התנהגות הגולש בקביעת דירוג אתרים נמצא בעליה מתמדת והמשקל של האינטראקציה של הגולש עם התוכן שבאתר קיבל חיזוק נוסף בעדכון המהפכני ש-Google החילו על האלגוריתמים שלהם (Hummingbird).

  • קריטריונים נוספים – ותק הדומיין שלכם, קישורים שנכנסים לאתר ומהווים למעשה המלצה עליו (שימו לב, זה תחום קצת מסוכן וניתן אף לקבל עונש על קישורים נכנסים שאינם רלוונטיים), מהירות טעינת האתר והתמונות שבו... קריטריונים אלו ונוספים משתתפים בקביעת הדירוג של מנועי החיפוש ובסוף את תוצאות קידום האתר.
  • אם כן, חברה מקצועית המספקת שירותי קידום אתרים תצטרך להתאים את האתר שלכם לתקן הנדרש (שמשתנה ומתפתח ככל שהטכנולוגיה מתפתחת, ד"א), לעקוב אחר תנועת הגולשים ולהסיק מסקנות בנוגע להתנהגות שלהם בתוך האתר (ממש כמו שעושה מנוע החיפוש), לפקח על התוכן שבאתר ולדאוג שיהיה תוכן איכותי (ומתעדכן באופן רצוף) ולטפל גם בנושאים הרבים הנוספים המקיפים את האתר ומשתתפים בקידומו של האתר (ואשר מתעדכנים מעת לעת).

     



     
    מאמרים נוספים :

    » מדריך למתחילים לSEO

    חדש ל SEO? צריך ללטש את הידע שלך? המדריך למתחילים SEO -  אופטימיזציה למנועי חיפוש, או SEO.מהו אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)?SEO היא המתמקדת בהגדלת הנראות בתוצאות מנוע החיפוש באופן אורגני (שאינו בתשלום). SEO כוללת הן את האלמנטים...

    » שיווק ופרסום באינטרנט

    אנו חיים היום בעידן המודרני, עידן המתאפיין במגוון עצום של טכנולוגיות חדישות ואין ספור המצאות ושכלולים שונים. בעבר, כל מי שרצה לפרסם ולשווק את העסק שלו, היה פונה באופן אוטומטי לרדיו, לטלוויזיה וכמובן לעיתונות הכתובה. אך...

    » יש לכם אתר אינטרנט? 5 טיפים שיקפיצו את האתר שלכם במנועי החיפוש

    כל ילד בישראל מכיר היום את גוגל ואת מנוע החיפוש שלו, כולם יודעים שכל שירות שאנחנו זקוקים לו, כל מוצר שאנחנו חפצים בו, כל המלצה שאנחנו רוצים לקבל, כל פיסת מידע - את הכל אפשר למצוא במנוע החיפוש של גוגל. בעלי אתרים יודעים...

    » קידום אורגני לעסקים

      הדרך הטובה ביותר כיום לחשוף ולפרסם חברה/בית עסק, הינו, באמצעות אתר אינטרנט פעיל ומעודכן. הודות לקידמת הטכנולוגיה, לכול אדם באשר הוא קיים בביתו מחשב עם גישה לאינטרנט, וכן מכשיר סמארטפון אשר באמצעותו ניתן לגשת לאינטרנט...

    » קידום בגוגל 2016- החוקים החדשים

    קידום בגוגל 2016- החוקים החדשיםזו עובדה ידועה, שבכל כמה חודשים, גוגל עורכת שינוי בחוקיה. אחד מהשיטות שגוגל משתמשת, הינה הארכת הכותרות של תוצאות החיפוש ואת תקצירן. הכותרות השנה – 2016, הוארכו ל-70-71 תווים לכותרת, במקום 50-60 שהיו...

    » האיכות ולא הכמות

    אם חשבתם שתוכן איכותי בא בקלות אז טעיתם, גם אם הצלחתם לחבר כמה משפטים לכדי מאמר והאמנתם שעמו תוכלו לקדם את האתר. תכנים לקידום אתרים בגוגל, בשונה ממספר מילות מפתח שחוזרות על עצמן, הם תכנים איכותיים שנקלטים בקלות מול המערכת...

    » בחירת מילות מפתח לגוגל

    כל מי שפותח אתר חדש צריך לשאול את עצמו את השאלה העיקרית שעוסקת שלו והיא אילו מילות מפתח מייצגות את האתר שלי? אם יש לי אתר שמוכר ארונות פלסטיק האם מילת מפתח 'פלסטיק' היא מספיק טובה? ומה עם רק 'ארונות'? בשביל לדעת איך עושים את...

    » למה האתר שלכם צריך קידום אתרים

     למה האתר שלכם צריך אם נכנסתם לכתבה הזאת, אתם אמורים כבר לדעת שכל עסק חייב אתר, כי אתר אינטרנט לוקח את העסק להצלחה שיווקית. אבל הקידום שלו הוא זה שמוביל אותו אליה בדרך הנכונה -- הרי לא משנה כמה טוב האתר שלכם, הוא לא ישיג לכם...

    » מדריך מקוצר למקדם המתחיל

    אז החלטת כי הכיוון המקצועי שלך הוא קידום אתרים והלכת ללמוד את התחום בקורס אותו מעבירים מיטב המוחות בתחום באחד מבתי הספר המוכרים והטובים שקיימים כיום ללימודי קידום אתרים? אך מה קורה לאחר שהקורס הסתיים? האם אתה מתכוון...

    » בניית אתרים - גם אתה יכול להיות WEBMASTER

    בניית אתרים כיום היא אחד התחומים הבולטים ביותר וכל המבקש לעצמו קריירה מבטיחה בעולם האינטרנט, מוזמן לחשוב כיצד הוא יכול להיות WEBMASTER. בשנים האחרונות התפתח האינטרנט למימדים אדירים ואנו כבר לא יכולים לדמיין את החיים שלנו...
    STU2

    רוצים להוסיף מאמר לאתר? הרשמו עכשיו והכניסו מאמר חדש

    חיפוש מהיר בגוגל

    מאמרים - כל הזכויות שמורות לפרסום אתרים באינטרנט מבית אקטיביטק בע"מ קידום אתרים