שובר לפרסום בגוגל



עצות לבחירת אולמות כנסים

PDF הדפסה דוא
דירוג משתמש: / 0
גרועהכי טוב 
השיעור נכתב על ידי : amit   
ראשון, 15 אפריל 2012 14:15
עומדים להתחתן? לא מוצאים את הידיים והרגליים? עכשיו הגיע הזמן להבין את כלל הפרטים החשובים אודות אירועים מדהימים... אתם יכולים להתוודע אל התחום הגדול של הארועים: מקום, הפקת ארועים ותקליטנים!

כבר השגתם אולם לחגוג בו?

העניין הראשון שצריך לחשוב עליו, הוא כמובן אולם האירועים בו יתקיים האירוע. זה יכול להיות אולם אירועים, ואפשרי שזה יהיה ביער קסום. רק בתום קבלת ההחלטה על מקום הארוע, יהיה אפשרי לתכנן את מועד, קונספט הארוע ולבחור את כל אותם הדברים הקטנטנים שיעזרו לעשות את ערב החתונה לחוויה. אתם מוכנים להרים חתונה?

איך עושים בחירה של מקום לחתונה? לא מוצאים אולמות כנסים?

מרבית הזוגות שמתחתנים מתלבטים בינם לבין עצמם במשך ימים לפני שהם מחליטים, בשל סיבות רבות. אולמות רבים נבדלים האחד מן השני באי אילו פרמטרים; תכולת האורחים המקסימלית, עיצוב המקום, צורת הגשת המזון וגם המיקום הגיאוגרפי בארץ. אתם צריכים לקבוע מבעוד מועד איזה ארוע אתם שואפים לתכנן, זה יסייע רבות לכם בזמן שתחפשו את גן האירועים הרומנטי ביותר…

כשאתם באים לאולמות חתונה בכדי להתרשם מקרוב, יש לשים לב לפרטים הבאים: הגן נראה מספיק נקי? האם הגודל יספיק לכל האורחים שלכם? כמה בדיוק מגישים מסתובבים במקום? אף אחד לא אוהב אולם מטונף או שירות רע... בשביל למנוע תקלות במהלך האירוע, היו בטוחים שאתם לא שוכחים את השאלות שעולות בראשכם!

כאן, עדיף לא לטעות...

את היום הגדול תערכו פעם אחת בלבד (זו לפחות השאיפה...), בדיוק בגלל זה אין פה ממש מקום לטעויות. אז, איך בדיוק מתכננים את זה בקלות? הכי חשוב זה לא להתפשר לעולם על הדברים החשובים לכם! בעצם, אם תמיד חלמתם על גן אירועים מנקר עיניים, אז אין סיבה לא ללכת על זה…

אז מה עושים מכאן?

בהנחה וכבר יש לכם מקום להתחתן בו - באפשרותכם להתחיל לחשוב על הפרטים האחרים. לדוגמא, עיצוב אירועים מקצועי... אם יצא שעוד לא שמעתם שקיים כזה דבר, אז שתדעו לכם שזו אומנות של ממש. באמצעות מקצוענים שיש להם מעט ניסיון בעיצוב ודקורציה, אפשר בקלות לגרום לכך שהארוע יהיה הכי בולט ואוריגינלי. בעזרת שימוש בשולחנות מעוצבים, רק דוגמא קטנה, ניתן לשדרג במהירות את סביבת הארוע. המוזמנים שלכם שיבואו לחתונה ירגישו מהשנייה הראשונה שיש כאן אירוע מהמם ויהנו באופן שעוד לא יצא להם מעולם... לא רוצים שזה יהיה האירוע שלכם?

אם כבר סימתם עם סוגיות העיצוב, אפשר לחשוב על פרטים קטנים…

לרוב האנשים כנראה יצא בעבר להיות מוזמנים לאירוע כלשהו. האירועים האלה הם כמעט תמיד בנאליים - אוכל בצקי, יין לבן ופטנטים מיושנים. בשביל לארגן אירוע באמת שונה, ישנו צורך בטיפת השקעה וחדשנות. כך, ימשיכו לזכור את הארוע שערכתם לאורך זמן... צריכים להבין יותר בנושא הכול לאירוע?

הכל מתחילם באוכל!

עבור מוזמנים הפרט המעניין ביותר זה הקייטרינג. ההחלטה על הקיטרינג שלכם ללא ספק תשפיע על הזכרונות מאותה חתונה, בדיוק מהסיבה הזאת בכלל לא כדאי לזלזל כאן. רצוי להשתדל ללכת על קיטרינג איכותי ומבחר מנות לא קטנות מידי. אף אחד לא מעריך איזשהו אוכל עשוי בטעם רע או, למשל, אחד שמגיע בצלחות קטנות. משתלם מאוד לבזבז כמה שקלים כדי לדעת שהאוכל שהאורחים יאכלו יהיה ממש טעים ובריא!

לא בטוחים לגבי כנסים עסקיים? תקליטנים כבר השגתם?

אחרי שהלעטתם את כל האורחים, ניתן לשמח אותם, ולא חסרות שיטות למטרה הזאת. לפני הכל, אי אפשר להעלות נושא כמו מסיבה ראויה ולא לציין דיג'יי. יש סיבה לא לבחור איזשהו איש סאונד מומחה? עם אחד כזה אתם יכולים להקפיץ ולשמח את חבריכם לאורך החתונה... כל שנשאר לכם זה להחליט על ז'אנר מוזיקה שאתם מעדיפים, ואת השאר התקליטן יעשה בשבילכם.

בעזרת המידע שכאן, ארגון והרמת חתונה גדולה יהיה פשוט מאוד… לטיפים טובים ועוד אינפורמציה - שובו לבלוג לכל המאמרים, לארוע המשפחתי שלכם.יאללה לעבודה!

 
STU2

רוצים להוסיף מאמר לאתר? הרשמו עכשיו והכניסו מאמר חדש

חיפוש מהיר בגוגל

מאמרים - כל הזכויות שמורות לפרסום אתרים באינטרנט מבית אקטיביטק בע"מ קידום אתרים