שובר לפרסום בגוגל



מערכת :CRM שאלות נפוצות

PDF הדפסה דוא
דירוג משתמש: / 0
גרועהכי טוב 
השיעור נכתב על ידי : אביב יועצים   
חמישי, 12 ינואר 2012 22:19

כיום, כלים המסייעים לניהול המשרד הופכים ליותר ויותר פופולאריים. במאמר זה נסביר אודות אחד הכלים הכי חזקים שמוצעים היום בשוק.



מהי תוכנת CRM? רוב האנשים לא ממש מבינים מה משמעות המושג הזה. מדובר במגוון נרחב של תוכנות לניהול קשרי לקוחות שמטרתן לארגן את כל הנתונים והדטה אודות הלקוחות.

מה התוכנה עושה? ישנן כל מיני סוגים של תוכנת CRM. אפשר לחלק את התוכנות לשלוש קבוצות: הקבוצה הראשונה מאפשרת לחברה לנהל את חשבונות הלקוחות, לתעד את כל ההיסטוריה של כל לקוח וכך לעקוב אחרי הלקוחות.

הקבוצה השנייה כוללת את כל האפשרויות שמציעה התוכנה הנ"ל, אך מאפשרת גם לאתר ו"לצוד" הזדמנויות עסקיות. כל מה שקשור לפוטנציאל עסקי יכול להיות מתועד בתוכנה, כדי לא לפספס אף הזדמנות.

הקבוצה השלישית והאחרונה מספקת את כל האפשרויות שנותנות שתי הקבוצות שהזכרנו, אך מאפשרת גם להפיק חשבוניות, למזג מערכות, מעקב אחרי הזמנות ועוד.

מה היתרונות בתיעוד זה? כל פרט במערכת היחסים שלנו עם הלקוח מתועד ונרשם. החל מתהליך יצירת הקשר הראשוני עם הלקוח וגם לאחר שסגרנו עימו עסקה.

אילו חברות צריכות מערכת CRM? התוכנה היא יתרון גדול. אמנם תהליך הרכישה כרוך בהוצאות וההתקנה עצמה תיקח זמן, כמו גם ההסתגלות של העובדים ולכן לפני שאתם מבצעים התחייבות כזו, שאלו את עצמכם האם אתם זקוקים לתוכנה זו. חובה שתחשבו היטב ותאפיינו את צרכיכם העסקיים. במידה ואתם רוצים שכל המידע אודות הלקוח יהיה מאורגן בצורה מאורגנת, שיהיה קל לעקוב אחרי ההתנהלות עם הלקוחות, אזי התוכנה תספק לכם בדיוק את מה שאתם צריכים.

נזכיר לכם כי מרכז הכובד של כל עסק נמצא באגף השיווק. תוכנת קישרי לקוחות היא הפתרון האידיאלי עבור כל עסק שצריך לעקוב אחרי הביצועים והנתונים של המכירות. התוכנה מתעדת מידע אודות מכירות, ניהול חשבונות והזמנות, תמיכה – כל מה שקשור לקשר עם הלקוח.

מה החסרונות של התוכנה? ככל שהמערכת מציעה יותר ויותר אפשרויות והממשק שלה יותר עשיר, כך עובדי החברה עלולים להסתגל יותר זמן ולהתקשות עם כל הפונקציות שאיתן צריכים להשתמש. ישנן חברות שהתקינו את התוכנה, שמצאו שהעובדים משתמשים רק בחלק קטן מהפעולות וחלקים גדולים מהתוכנה פשוט לא נמצאים בשימוש.
לכן, חשוב לבצע בחירה מושכלת בחברה המציעה את התוכנה. הצעד הראשון הוא להעריך בדיוק את צרכי החברה. הביטו אל איך שהדברים מתנהלים כרגע, חשבו אילו עניינים אפשר לשפר ולייעל ואילו דברים צריכים להישאר בדיוק כפי שהם.

שקלו לבצע רכישה של מערכת קישרי לקוחות שתספק בדיוק את צרכיי החברה. אם אתם מרוצים מאוד מתוכנות החשבוניות שלכם ולא רוצים לשנות אותה, אולי תצטרכו מערכת המיועדת בעיקר למכירות. את התוכנות שתרצו לשלב במערכת יש לבחור בזהירות ובקפידה.


www.aviv-etgar.co.il/
 
מאמרים נוספים :

» קשרי לקוחות באמצעות דיוור אלקטרוני

כחלק מאסטרטגיית השיווק, עסקים רבים שולחים הודעות ללקוחותיהם ושומרים על קרש רציף וחיובי. אולם, משלוח דיוור אלקטרוני כפוף להסכמת הנמען לקבלת ההודעות ולמתן האפשרות לנמען להסיר עצמו מהרשימה ולהספיק לקבל הודעות דיוור...

» אסטרטגיית שיווק במערכת דיוור אלקטרוני

אסטרטגיית שיווק במערכת דיוור אלקטרוני אסטרטגייה שיווקית היא מושג המאגד פעולות רבות ומגוונות: תמחור מוצרים ושירותים, אפיקי הפצה ופרסום, החזרת מוצרים וכמובן הגדרת מדיניות התקשורת השיווקית. תקשורת רציפה וחיובית עם הלקוח...

» CRM: שיפור ביצועי אנשי המכירות

אחת המטרות העיקריות של מערכת CRM היא לסייע לצוות המכירות. התוכנה מקלה על חיי היומיום של איש המכירות. היא מבצעת את המטלות השחורות והמשמימות, שהוא נאלץ לעשות, כחלק מתפקידו. בנוסף, תוכנת CRM מציעה מאגר לקוחות, שמציע ידע רב ועשיר...

» CRM: כיצד לרכך התנגדויות עובדים לחידוש

מחקרים שנעשו בקרב עסקים, מראים כי מקור הכישלונות של תוכנת CRM הוא בהדרכה מועטה ודלה. אם אתם מעוניינים לבצע רכישה של מערכת CRM ורוצים להכין את הקרקע לקראת בואה של המערכת החדשה, הנה כמה דברים שתוכלו לעשות:אל תתעלמו מהעובדים....

» CRM: כיצד תדעו אם התוכנה אפקטיבית

כיום CRM משמשת חברות מכל העולם. היא פופולארית יותר מאי פעם, אחוזי הכישלונות שלה נמוכים יחסית לשנים קודמות והעתיד נראה מבטיח מתמיד. אך למרות הפופולאריות הגואה, מערכת CRM לא תמיד משיגה את מטרותיה. לאחר שהתקנת המערכת הסתיימה...

» CRM: מדוע זה הכרחי למחלקת המכירות?

מערכת CRM משחקת תפקיד חשוב בעולם העסקים של היום. היא מסייעת לתפעל את מחלקת המכירות, שהיא הלב הפועם של העסק -. היא מקשרת בין החברה לבין לקוחותיה וספקיה. ניהול לידים - כל עסק חייב להבין, מאיפה מגיעים רוב הלידים. איזה קמפיין...

» CRM: כיצד תוכנות בנייד יחסכו לכם כסף

חברות רבות כבר מחזיקות מערכת CRM במשרדיהם, אך היום, המערכת צריכה להיות נגישה גם מהמכשיר הנייד. CRM במכשיר הנייד מסייעת לאנשי המכירות בפגישותיהם העסקיות וגם מסייעת להפחית את העלויות השוטפות של העסק. מאחר והמחייה מתייקרת,...

» CRM: טיפול בלקוחות נסערים

בסביבה העסקית התחרותית של היום, הלקוחות דורשים רמה גבוהה ואיכותית יותר של שירות. CRM יסייע לעסק שלכם לענות על דרישה זו. מערכת CRM משדרגת משמעותית את זמינות מאגר הנתונים שלכם. כיצד המערכת תסייע לכם לטפל בלקוחות עצבניים...

» CRM: גלישה מהנה

פעם, כאשר הסתובבתם או טיילתם ורציתם להרים טלפון הביתה, הייתם צריכים לחפש תא טלפון ציבורי. לאחר שמצאתם תא טלפון וכמה אסימונים בכיסכם, תמיד היה תור של אנשים, שמביטים בכם בחוסר סבלנות ומחכים שתסיימו כבר את שיחתכם. כן, זה היה...

» :CRM חובה לכל עסק?

מהו CRM? מדובר בקיצור מילים שמשמעו Customer relationship management – ניהול קשרי לקוחות. המטרה של : תוכנת CRM היא לגשר בין העסק ללקוחותיו ביעילות ובאפקטיביות. התוכנה נועדה לשרת גם את מחלקת המכירות וגם את מחלקת השירות. היום קיים בשוק מגוון...
STU2

רוצים להוסיף מאמר לאתר? הרשמו עכשיו והכניסו מאמר חדש

לוח דרושים מהיום

חיפוש עבור דרוש - אתר משרות

חיפוש מהיר בגוגל

מאמרים - כל הזכויות שמורות לפרסום אתרים באינטרנט מבית אקטיביטק בע"מ קידום אתרים