שובר לפרסום בגוגל



מאת רונן טייב - מדריך מעשי קצר למגוון פעילויות סליקה

PDF הדפסה דוא
מאת רונן טייב - מדריך מעשי קצר למגוון פעילויות סליקה - 4.7 out of 5 based on 14 reviews
דירוג משתמש: / 14
גרועהכי טוב 
השיעור נכתב על ידי : רונן טייב   
שישי, 21 מאי 2010 16:55

 

מאת רונן טייב: מדריך מעשי קצר למגוון פעילויות סליקה

 

קיימות חברות המספקות שרותי סליקת כרטיסי אשראי ואימות כרטיסי האשראי בזמן אמת ומאפשרת לבתי עסק לסלוק עסקאות המבוצעות בכרטיסי אשראי באינטרנט כגון: מכירת מוצרים, שירותים או תכנים באתר של העסק – באופן הבטוח ביותר, כמתחייב מדרישות החברות הבינלאומיות.

 סוגים של חברות סליקה

חברות מסוימות משמשות כמעין שלב ביניים בתהליך הסליקה, הגוף שעובד מול חברות כרטיסי האשראי, ובכך הם אלו המבצעים את חיוב כרטיס האשראי של הגולש, מזכים את חשבון הבנק שלהם ולאחר מכן מעבירים את הכספים שנגבו לחברה שרכשה את שירותיהם. אחד היתרונות העיקריים בשירותי סליקת כרטיסי אשראי מסוג זה, הוא שאין צורך להיות סוחר מוסמך בחברות האשראי הישראליות. חברות סליקה אלה גם יאפשרו את שלבי הרכישה על השרתים המאובטחים שברשותם יוציא את הגולש מהאתר בו ביצע את הרכישה לאתר חברת הסליקה, דבר שעלול לפגוע יגרום באמינות הסוחר מצד הגולש וכדאיות הקניה.

הסוג הנוסף של נותני שירותי הסליקה הוא על בסיס ASP - Application Service Provider בה סליקת כרטיסי אשראי מתבצעת על ידי "מנוע" סליקה מרוחק היושב על שרתים הממוקמים בתחומה של נותנת השירותים. בשיטת עבודה זו התוכן והקוד של אתר האינטרנט נמצאים בשליטה מוחלטת של בעל האתר ועל ידי שתילת מספר שורות קוד נסתרות נשלחים הנתונים שמולאו על ידי הצרכן לשרתי החברה הסולקת.

 

חברות סליקה צד שלישי

שימוש בחברות צד שלישי כמו NETPAY בארץ או PAYPAL בחו"ל  שבהן החברה היא זו שמבצעת את החיוב ומשולמת לה עמלה עבור כל עיסקה.

כל השיטות טובות , קבילות, וחוקיות לחלוטין.

הבעייתיות היא שהזיכוי הינו זיכוי על תנאי שכן העיסקה נעשית מרחוק וללקוח זכות ביטול והתכחשות לעיסקה שכן, מוגדרת בחברות האשראי כעיסקה במסמך חסר.

עיסקה במסמך חסר- זוהי עיסקה שהלקוח לא היה פיזית במקום ולא "גיהץ" את הכרטיס פיזית ,

אלא מסר את נתוני הכרטיס טלפונית או באמצעות פקס ואז אין בעצם לבעל העסק אפשרות לאמת אם הלקוח הינו אכן בעל הכרטיס.

כדי להתמודד עם עיסקאות במסמך חסר באינטרנט - יצאו חברות האשראי עם שירות שנקרא "קנייה בטוחה"

שבו הלקוח לא יכול להתכחש לעיסקה, ושימוש בטכנולוגיה הזו מבטיח שהלקוח לא יוכל לבטל את החיוב

בחברות האשראי, בלי להגיע לבירור מדוע הוא מעוניין לבטל את הרכישה.

עמלות בסיסיות:

תשלום חודשי: תשלום חודשי קבוע עבור ניהול החשבון. התשלום החודשי בד”כ יהיה מותנה במינימום פעילות, במידה ועברתם את המינימום הנדרש, לא תדרשו לשלם את התשלום החודשי.

Discount Rate – אחוז מסויים מכל עסקה.

Per Transaction- תשלום קבוע (flat fee) עבור כל טרנזקציה ללא תלות בגובה העסקה.

 

לסיום נציין, כי אין לראות באמור לעיל כתחליף לחוות דעת כלכלית ו/או לייעוץ פיננסי ויש לראות באמור מעלה מכאן כסקירה חלקית ביותר בנושא שבנדון. יש להתייעץ עם מומחה העוסק בתחום.

 

מחבר המאמר מר רונן טייב מתמחה בייעוץ בתחומים כלכליים שונים כולל במיזוגים ורכישות ,ייעוץ אסטרטגי, מודלים פיננסיים, תגמול מנהלים, הערכות שווי ובדיקות נאותות.
מר רונן טייב ייעץ לחברות ישראליות הגדולות ביותר במגוון רחב של תעשיות כולל בנקאות וביטוח, חברות אחזקות, קרנות הון סיכון, קרנות השקעה פרטיות וחברות בתחומים של טכנולוגיה, טלקומוניקציה, נדלן וקמעונאות. מר טייב הינו מרצה בכיר בחוג לכלכלה וחשבונאות באוניברסיטות ומכללות המובילות בארץ וכנסים ופורמים מקצועיים נוספים בארץ ובעולם.

 


 
מאמרים נוספים :

» התועלת בניהול סיכונים - אבטחת מידע

התועלת בניהול סיכונים - אבטחת מידעניהול סיכונים בארגון הוא תהליך העוסק במתן פתרונות לצורך יצירת תשתית אפקטיבית וארוכת טווח, להגנת הארגון מפני סיכונים, תוך יישום מדיניות ונהלים. ניהול סיכונים מאפשר לחברות לזהות נזקים...

» המלצות על מסוף סליקה

מתקשה להתמודד עם העומס? פתרונות טכנולוגיים שכל עסק צריך. מה הדבר הדחוף ביותר מבחינת בעל עסק: שירות מצוין? לא נראה לי. שיווק חזק? ממש לא. הכנסות הכנסות הכנסות! זה ברור לגמרי, עסק נפתח כדי להרוויח. מה יותר חשוב מספירה וניהול...

» לבחור נכון מסוף אשראי לבתי עסק

איך מגבירים את התפוקה? חידושים והמצאות העומדים לרשותך. מה האלמנט החשוב ביותר כשמנהלים עסק: שימור לקוחות? כנראה שלא. מוצר חזק? לא ממש. ברור שכסף! כמובן כל העסקים נפתחים כדי להרוויח כסף. הלא העדיפות היאפיקוח של רווחים...

» סליקת כרטיס אשראי בצורה בטוחה לעסקים

העסק שלך תקוע? חידושים והמצאות העומדים לרשותך. מה היסוד הדחוף ביותר כשמנהלים עסק: תודעת שירות? לא נראה לי. מוצר טוב? לפעמים. money money money! אין פה שאלה, כל העסקים נפתחים כדי לעשות כסף. הלא העדיפות היאספירה וניהול נכון של...

» חברות סליקה טובות לעסקים מתחילים

למקום עבודה טוב יותר. מערכות מידע מתקדמות לעסק. מה הגורם הכי קריטי מבחינת ניהול עסק: שירות מצוין? לפעמים. מוצר חדשני? לאו דווקא. money! ברור כי פתחת עסק כדי לייצר רווחים. מה חשוב יותר מבקרה של ההכנסות השוטפות? שיטות תשלום...

» הכל מערכת סליקה מתקדמת לעסקים

תקוע בעסק מיושן? על אפליקציות ושירותים מיוחדים. מהו הדבר הקריטי ביותר כשמנהלים עסק: שימור לקוחות? אולי. יח"צנות? אפשר גם בלי. ברור שכסף! מן הסתם הקמת את העסק במטרה לעשות כסף. הלא העדיפות תינתן לספירה וניהול של הכסף שנכנס?...

» מכשיר מומלץ לצורכי סליקת כרטיס אשראי

רוצה להקל בעבודה ולהגדיל רווחים? זה אמור לעניין אותך. מה הגורם הכי משמעותי בניהול של עסק: שירות מצוין? יתכן. פרסום? לא כל כך. כסף כסף כסף! אין פה שאלה, פתחת עסק כדי לייצר רווחים. תמיד תהיה עדיפות לניהול וספירה של ההכנסות...

» מידע חשוב על שירותי סליקה לעסקים

לא מתמודד עם העומס? מערכות ניהול כסף מתקדמות. מה האלמנט הקריטי ביותר מבחינת בעל עסק: תודעת שירות גבוהה? בהחלט לא. פרסום? לא בהכרח. כסף כסף כסף! כמובן הרי עסק נפתח במטרה להרוויח. תמיד תהיה עדיפות לספירה וניהול נכון של...

» קופות רושמות לעסקים קטנים

מחפש דרכים להתייעל? חידושים והמצאות העומדים לרשותך. מה הדבר הכי דחוף עבור בעל עסק: תודעת שירות? לא נראה לי. מוצר חזק? לא ממש. הכנסות! הרי אין ספק, הקמת את העסק במטרה להרוויח. מה דחוף יותר מבקרה של הכסף שנכנס? שיטות תשלום...

» איך להימנע ממיקור חוץ כושל?

מיקור חוץ מוצלח יכול להוזיל לחברה עלויות, להצמיח את הכלכלה של הארגון, להגביר את קצב הייצור או השירות, ולפנות את הזמן למציאת רעיונות חדשים ולהתרחבות, אך מיקור חוץ שמנוהל בצורה כושלת עלול לגרום למפלה כואבת של הארגון או של...
STU2

פרסום ביטוח למטה

רוצים להוסיף מאמר לאתר? הרשמו עכשיו והכניסו מאמר חדש

חיפוש מהיר בגוגל

מאמרים - כל הזכויות שמורות לפרסום אתרים באינטרנט מבית אקטיביטק בע"מ קידום אתרים