שובר לפרסום בגוגל



הקמת מועדון לקוחות מאפס

PDF הדפסה דוא
דירוג משתמש: / 0
גרועהכי טוב 
השיעור נכתב על ידי : מיכאל רומנסקי   
שני, 27 ינואר 2014 12:20

 

אף על פי שנראה כי הקמת מועדון לקוחות אינו מצריך משאבים או מעורבות של אנשי מקצועי, במידה ומעוניינים שהמועדון יניב את הפירות האיכותיים, כדאי לבנות אותו על פי דגשים מתחום השיווק, קידום המכירות ושירות הלקוחות ורק לאחר גיבוש הקונספט. מועדון לקוחות צריך למשוך לקוחות לרצות להשתייך אליו וליצור ערך מוסף ללקוח שיחוש כי ההשתייכות למועדון הזה אינה אך ורק לשם שיווק וקידום אפקטיבי של העסק. על מנת שהמועדון ישרת את המטרות השיווקיות, עליו לכלול לא מעט פרמטרים שללא מעורבות אנשי שיווק יהיה לכם קשה להגדיר ואף חשוב מכך, לא בטוח שיהיו לכם את הכלים הדרושים להשגת המטרות הללו. כיצד נכון להקים מועדון לקוחות? על כך תוכלו לקרוא במאמר שלפניכם.

 

מה כולל תהליך הקמת מועדון לקוחות

תהליך הקמת מועדון לקוחות מורכב מכמה שלבים הכרחיים. קודם כל יש לעשות סקר שוק וניתוח שיווקי של הסקר. יש לבחון את המתחרים ולהגדיר יעדים ברורים להקמת המועדון. לאחר מכן יש לבצע תכנון אסטרטגי על מנת להקטין את הסיכון שהמועדון לא יצליח. לאחר מכם תהליך הקמת מועדון לקוחות עובר לשלב התכנון האסטרטגי שיעשה אך ורק על ידי מומחים בתחום שיווק שהנם אובייקטיביים ולשם כך עליהם להיות מומחי שיווק חיצוניים שאינם עובדים בחברה או עסק שמקימים את מועדון הלקוחות. לאחר מכן יש לבחון כיצד הכי נכון לנצל את המשאבים של החברה בצורה אופטימאלית על מנת שהמועדון לא יבזבז את המשאבים אלא ההפך, יגדיל אותם.

 

כיצד הכי נכון לעשות את תהליך ההקמה ומתי הכי כדאי להתחיל אותו

על מנת להפיק את מירב התועלת מהקמת מועדון לקוחות, חשוב לבחור את הטיימינג הנכון לשם כך וגם להיעזר בשירותי חברה שמתמחה בליווי והקמה של מועדוני לקוחות בצורה מקצועית. חברה כזו תעניק לכם את כל חבילת השירותים שתכלול את ליווי ההקמה ואת התהליכים בתחום השיווק שהקמת המועדון צריכה לכלול. הידע המקצועי בתחום השירות ויכולת לנתח את השוק על מנת להבין כיצד להיות תחרותיים לעומת שאר החברות בעלי מועדוני לקוחות הוא כלי מאוד חשוב להשגת היעדים שלשמם מוקם המועדון. בנוסף, חברה אשר מנהלת מועדוני לקוחות גם תמליץ על הטיימינג הנכון להתחיל את תהליך ההקמה והתהליך המנוהל על ידיה יהיה קצר וממוקד יותר מאשר אם תקימו מועדון לקוחות בכוחות עצמכם וללא עזרה.

 

אילו מיומנויות ומשאבים דרושים על מנת שבסיום התהליך יהיה לכם מועדון לקוחות איכותי

המשאב החשוב ביותר להקמה מוצלחת של מועדון לקוחות חזק הוא המשאב הטכנולוגי. ברגע שהקמת המועדון תיעשה בשילוב עם מערכות מחשוב נכונות שמסוגלות לנתח את השוק ולאפיין את ההגדרות החשובות להצלחתו של המועדון שתבוא לידי ביטוי בקידום העסק, ההקמה תהיה הרבה יותר אפקטיבית. לאחר מכן חשוב לא פחות המשאב המקצועי בתחום השיווק שמביאים עימם אנשי צוות של חברה המתמחה בהקמת מועדוני לקוחות לחברות.



 
STU2

רוצים להוסיף מאמר לאתר? הרשמו עכשיו והכניסו מאמר חדש

לוח דרושים מהיום

חיפוש עבור דרוש - אתר משרות

חיפוש מהיר בגוגל

מאמרים - כל הזכויות שמורות לפרסום אתרים באינטרנט מבית אקטיביטק בע"מ קידום אתרים