שובר לפרסום בגוגל



האיכות ולא הכמות

PDF הדפסה דוא
האיכות ולא הכמות - 5.0 out of 5 based on 1 review
דירוג משתמש: / 1
גרועהכי טוב 
השיעור נכתב על ידי : livnat   
שני, 25 ינואר 2016 13:30

אם חשבתם שתוכן איכותי בא בקלות אז טעיתם, גם אם הצלחתם לחבר כמה משפטים לכדי מאמר והאמנתם שעמו תוכלו לקדם את האתר. תכנים לקידום אתרים בגוגל, בשונה ממספר מילות מפתח שחוזרות על עצמן, הם תכנים איכותיים שנקלטים בקלות מול המערכת של מנועי החיפוש. בכדי ליצור תוכן איכותי לא צריך רק לדעת לכתוב, אלא לדעת איך. לגוגל ולכל שאר מנועי החיפוש יש דרישות גבוהות ואם בעבר חשבתם שהכמות היא זו שקובעת, היום זו האיכות. מקדמי אתרים מקצועיים שכותבים כדרך קבע תכנים לקידום אתרים בגוגל, כבר מיומנים על פי קריטריונים בנויים מראש, בעזרתם ניתן להגיע לתוצאות ראשונות בחיפוש.

חוקים לכתיבת תוכן

בכדי לכתוב תוכן מקצועי יש לשים דגשים מחמירים, שיחד עם אהדתו של גוגל, יעניקו גם ערך מוסף לגולש ויעניקו לו מידע חדש וענייני. לפני הכול החוק החשוב ביותר הוא תקינות השפה, ללא שגיאות כתיב או תחביר וללא טעויות במיקום תווים כמו פסיק ונקודה. אומנם יש להימנע משפה גבוהה מידי, בכדי לא להבריח קהלי יעד שונים, אך חשוב לכתוב ברמה גבוה ולא להתפשר על המילים. כמו כן, מומלץ להתחכם בהטמעת התוכן השיווקי ולא ליצור שיווק מובהק שיהיה ברור לכל עין. במידה ובחרתם בקידום אורגני של מוצר מסוים במאמר, רשמו זאת כדרך אגב ואל תתמקדו בכך. שימו לב שהמאמר מדגיש את השירותים של החברה באופן חיובי אך במתינות רבה, לא בהרעפת חיבה יתרה שתהווה חוסר עניין אצל הגולש להמשיך לקרוא.

המלצה כנה

הגולש כמו מנוע החיפוש גוגל, הוא יצור חכם מאוד ובדרך כלל הוא איננו תמים. כך שאם ברצונכם להמליץ על בית העסק או על המוצרים הנמכרים, חשוב לדעת כיצד לרשום את ההמלצה, כך שלא תשתמע כניסיון מתחנן למכירה. השיווק בתוכן אמור להניע את הלקוחות הפוטנציאליים, להעביר להם מסר לרכישת המוצר, אך ככל שהמסר יהיה סמוי יותר ויתחפש להמלצה כנה ואמיתית, כך גם הגולש יהפוך ללקוח ויאמין למה שהוא קורא.

למה צריך תוכן?

יש תפקיד מאוד חשוב עבור מאמרי תוכן לקידום אתרים, לקלוע בול לדרישות החוקים של מנועי החיפוש, הבנויים על אלגוריתמים מאוד חכמים שבכל עת משתנים ומצריכים תחזוקה שוטפת מצד מקדם האתר. מאחר שהרשת היא כזו דינאמית והשינויים מתרחשים כהרף עין, חשוב להיות עם יד על הדופק בכל עת, לעשות ריענון לתמונות באתר וכמובן לתוכן. ככל שתרעננו יותר ותחדשו את התוכן שלכם באתר, כך גם מנועי החיפוש יאהבו אתכם יותר. לכן, מאוד חשוב להעלות לאתר מידי שבוע מספר מאמרי תוכן לקידום אתרים, בכדי ליצור תזוזה ולהימנע מהירדמות זמנית או קבועה של האתר מול מנועי החיפוש.

ישנן חברות רבות לשיווק באינטרנט שמציעות לכם כתבי תוכן איכותיים לכתיבת תכנים לקידום אתרים בגוגל, כותבים מקצועיים שעוסקים בכתיבה בכל יום ואוהבים את מה שהם עושים. אל תתפשרו על המילים הנכונות!


 
מאמרים נוספים :

» מדריך למתחילים לSEO

חדש ל SEO? צריך ללטש את הידע שלך? המדריך למתחילים SEO -  אופטימיזציה למנועי חיפוש, או SEO.מהו אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)?SEO היא המתמקדת בהגדלת הנראות בתוצאות מנוע החיפוש באופן אורגני (שאינו בתשלום). SEO כוללת הן את האלמנטים...

» שיווק ופרסום באינטרנט

אנו חיים היום בעידן המודרני, עידן המתאפיין במגוון עצום של טכנולוגיות חדישות ואין ספור המצאות ושכלולים שונים. בעבר, כל מי שרצה לפרסם ולשווק את העסק שלו, היה פונה באופן אוטומטי לרדיו, לטלוויזיה וכמובן לעיתונות הכתובה. אך...

» יש לכם אתר אינטרנט? 5 טיפים שיקפיצו את האתר שלכם במנועי החיפוש

כל ילד בישראל מכיר היום את גוגל ואת מנוע החיפוש שלו, כולם יודעים שכל שירות שאנחנו זקוקים לו, כל מוצר שאנחנו חפצים בו, כל המלצה שאנחנו רוצים לקבל, כל פיסת מידע - את הכל אפשר למצוא במנוע החיפוש של גוגל. בעלי אתרים יודעים...

» קידום אורגני לעסקים

  הדרך הטובה ביותר כיום לחשוף ולפרסם חברה/בית עסק, הינו, באמצעות אתר אינטרנט פעיל ומעודכן. הודות לקידמת הטכנולוגיה, לכול אדם באשר הוא קיים בביתו מחשב עם גישה לאינטרנט, וכן מכשיר סמארטפון אשר באמצעותו ניתן לגשת לאינטרנט...

» קידום אתרים לשנת 2017

 כמות המידע ברשת הוא עצום. בלתי נתפס ממש. על כל ביטוי מתחרים כל כך הרבה עמודי אינטרנט וחלקם הגדול כלל אינו שייך לעסקים. לכן קידום אתרים לעסקים היא משימה מורכבת מאין כמוה. והצלחה במשימה הזו היא הרבה פעמים לשון המאזניים בין...

» קידום בגוגל 2016- החוקים החדשים

קידום בגוגל 2016- החוקים החדשיםזו עובדה ידועה, שבכל כמה חודשים, גוגל עורכת שינוי בחוקיה. אחד מהשיטות שגוגל משתמשת, הינה הארכת הכותרות של תוצאות החיפוש ואת תקצירן. הכותרות השנה – 2016, הוארכו ל-70-71 תווים לכותרת, במקום 50-60 שהיו...

» בחירת מילות מפתח לגוגל

כל מי שפותח אתר חדש צריך לשאול את עצמו את השאלה העיקרית שעוסקת שלו והיא אילו מילות מפתח מייצגות את האתר שלי? אם יש לי אתר שמוכר ארונות פלסטיק האם מילת מפתח 'פלסטיק' היא מספיק טובה? ומה עם רק 'ארונות'? בשביל לדעת איך עושים את...

» למה האתר שלכם צריך קידום אתרים

 למה האתר שלכם צריך אם נכנסתם לכתבה הזאת, אתם אמורים כבר לדעת שכל עסק חייב אתר, כי אתר אינטרנט לוקח את העסק להצלחה שיווקית. אבל הקידום שלו הוא זה שמוביל אותו אליה בדרך הנכונה -- הרי לא משנה כמה טוב האתר שלכם, הוא לא ישיג לכם...

» מדריך מקוצר למקדם המתחיל

אז החלטת כי הכיוון המקצועי שלך הוא קידום אתרים והלכת ללמוד את התחום בקורס אותו מעבירים מיטב המוחות בתחום באחד מבתי הספר המוכרים והטובים שקיימים כיום ללימודי קידום אתרים? אך מה קורה לאחר שהקורס הסתיים? האם אתה מתכוון...

» בניית אתרים - גם אתה יכול להיות WEBMASTER

בניית אתרים כיום היא אחד התחומים הבולטים ביותר וכל המבקש לעצמו קריירה מבטיחה בעולם האינטרנט, מוזמן לחשוב כיצד הוא יכול להיות WEBMASTER. בשנים האחרונות התפתח האינטרנט למימדים אדירים ואנו כבר לא יכולים לדמיין את החיים שלנו...
STU2

רוצים להוסיף מאמר לאתר? הרשמו עכשיו והכניסו מאמר חדש

חיפוש מהיר בגוגל

מאמרים - כל הזכויות שמורות לפרסום אתרים באינטרנט מבית אקטיביטק בע"מ קידום אתרים