שובר לפרסום בגוגל



בחירת מילות מפתח

PDF הדפסה דוא
דירוג משתמש: / 0
גרועהכי טוב 
השיעור נכתב על ידי : LoadSEO   
שני, 27 ספטמבר 2010 14:27

קידום אתרים - מהן מילות מפתח?


כאשר גולש באינטרנט נכנס למנוע חיפוש על מנת לחפש מידע או שירות מסוים, הוא יקליד מילות חיפוש שישמשו את מנוע החיפוש להציג את התוצאות המתאימות. מילות המפתח הן אבני יסוד של קידום אתרים - מילות החיפוש שמנחות את מנועי החיפוש. בכל הקשור לתהליך SEO  מילות מפתח הן בגדר אמיר "שקול אותי לנושא X".

בתהליך SEO אפקטיבי מילות המפתח צריכות להיות מילים שמתאימות לשם העסק או לרעיון הכללי באתר. למשל, אם מדובר בחברה לבניית אתרים, קידום אתרים ואחסון אתרים מילות המפתח יהיו:
אחסון , אחסון אתרים , תחזוקת אתרים , תחזוקת שרתים , אכסון , קידום אתרים , אכסון אתרים , קידום , אתרים , פרסום, אתרים , פרסום אתרים,  
אחסון אתרים ועוד...


קידום אתרים - כיצד לבחור מילות מפתח?

לפניך מספר עצות לבחירה נכונה של מילות מפתח:

1. חשוב מהן מילות המפתח העיקריות שמאפיינות את האתר שלך, ואיזו מילה הכי תתאים לתיאור האתר שלך.

2. חשוב לזכור שככל שתבחר מילות מפתח כלליות יותר, כך תהיה התחרות על הדירוג בתוצאות החיפוש קשה יותר. למשל, אם הינך בעל אתר של מסעדה, הקלדת המילה "אוכל" במנוע החיפוש תניב תוצאות רבות במגוון נושאים, אך אם תקליד את המילים: "מסעדה איטלקית" התוצאות יהיו ממוקדות יותר וגם התחרות עבור דירוג גבוה במילים אלה תהיה קלה יותר.

3. חשוב למצוא את האיזון הנכון בין מילים נפוצות מידי לבין מילים שלא סביר שמישהו יחפש.
ישנן חברות SEO רבות מציעות מחקר עבור מילות מפתח בתשלום כמובן אך יש גם כלים רבים לבדיקת פופולאריות של מילות מפתח, למשל, ניתן להתחיל בתהליך קידום אתר בכך שתבדקו פופולאריות של מילות חיפוש בעזרת כלי קידום מדהים מבית גוגל: כלי מילות מפתח.

בתהליך קידום אתרים הימנע מבחירת מילים לא רלוונטיות - בעלי אתרים רבים נוהגים לבחור גם מילים שאינן מתאימות לנושא האתר, מתוך רצון להגיע למגוון רחב יותר של לקוחות. שיטת SEO זו אינה יעילה ומומלץ להימנע ממנה.
כאשר בוחרים מילות מפתח לתהליך SEO חשוב להקפיד ולרשום את כל האפשרויות שהגולש יכול להקליד, על מנת שלא לפספס לקוחות פוטנציאלים.
למשל, אם מדובר בחברה לבניית אתרים או קידום אתרים, חשוב שהמילים יופיעו בכל הצורות האפשריות שהגולש יכול להקליד, גם אם מדובר בשגיאת כתיב או בטעות נפוצה בכתיבה של אותה מילה:
"קידום אתרם", "קדום אתרים", "קידום אתרים" ועוד.


קידום אתרים - אחרי שבחרת מילות מפתח....

השלב הבא בתהליך קידום אתרים הוא  לפזר את מילות המפתח באתר. יש בעלי אתרים שלקחו את העצה הזו רחוק מידי והוסיפו את מילות המפתח במינון יתר, ולכן ניתן לראות היום בהרבה אתרים עמודים בסגנון הבא:
"משה אלקטריק -- חנות למוצרי חשמל. קנו ממבחר מוצרי החשמל שלנו, וקבלו מוצר חשמלי במתנה. מוצרי החשמל במבצע וכדאי להזמין מוצר חשמלי לפני גמר המלאי."
זוהי שגיאה שתזיק בהכרח לאפקטיביות של קידום אתרים. מנוע חיפוש יזהה את הפעולה כניסיון קידום אתרים מובהק ויפסול את האתר או יוריד אותו בדירוג. בנוסף, הוספת מילות המפתח בצורה מוגזמת לאתר גם תגרום לגולש לעזוב אותו מהר מאוד וגם בצורה תזיק עוד יותר לתהליך SEO שביצעת.
העצה שלנו היא ראשית כל לכתוב את תוכן העמוד מבלי להתחשב במנועי החיפוש ובמילות המפתח ורק לאחר מכן להוסיף את מילות המפתח לעמוד, מבלי לפגוע באיכות התוכן. זהו תהליך קידום אתרים נכון ורצוי.


www.loadseo.co.il/


 
מאמרים נוספים :

» מדריך למתחילים לSEO

חדש ל SEO? צריך ללטש את הידע שלך? המדריך למתחילים SEO -  אופטימיזציה למנועי חיפוש, או SEO.מהו אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)?SEO היא המתמקדת בהגדלת הנראות בתוצאות מנוע החיפוש באופן אורגני (שאינו בתשלום). SEO כוללת הן את האלמנטים...

» שיווק ופרסום באינטרנט

אנו חיים היום בעידן המודרני, עידן המתאפיין במגוון עצום של טכנולוגיות חדישות ואין ספור המצאות ושכלולים שונים. בעבר, כל מי שרצה לפרסם ולשווק את העסק שלו, היה פונה באופן אוטומטי לרדיו, לטלוויזיה וכמובן לעיתונות הכתובה. אך...

» יש לכם אתר אינטרנט? 5 טיפים שיקפיצו את האתר שלכם במנועי החיפוש

כל ילד בישראל מכיר היום את גוגל ואת מנוע החיפוש שלו, כולם יודעים שכל שירות שאנחנו זקוקים לו, כל מוצר שאנחנו חפצים בו, כל המלצה שאנחנו רוצים לקבל, כל פיסת מידע - את הכל אפשר למצוא במנוע החיפוש של גוגל. בעלי אתרים יודעים...

» קידום אורגני לעסקים

  הדרך הטובה ביותר כיום לחשוף ולפרסם חברה/בית עסק, הינו, באמצעות אתר אינטרנט פעיל ומעודכן. הודות לקידמת הטכנולוגיה, לכול אדם באשר הוא קיים בביתו מחשב עם גישה לאינטרנט, וכן מכשיר סמארטפון אשר באמצעותו ניתן לגשת לאינטרנט...

» קידום אתרים לשנת 2017

 כמות המידע ברשת הוא עצום. בלתי נתפס ממש. על כל ביטוי מתחרים כל כך הרבה עמודי אינטרנט וחלקם הגדול כלל אינו שייך לעסקים. לכן קידום אתרים לעסקים היא משימה מורכבת מאין כמוה. והצלחה במשימה הזו היא הרבה פעמים לשון המאזניים בין...

» קידום בגוגל 2016- החוקים החדשים

קידום בגוגל 2016- החוקים החדשיםזו עובדה ידועה, שבכל כמה חודשים, גוגל עורכת שינוי בחוקיה. אחד מהשיטות שגוגל משתמשת, הינה הארכת הכותרות של תוצאות החיפוש ואת תקצירן. הכותרות השנה – 2016, הוארכו ל-70-71 תווים לכותרת, במקום 50-60 שהיו...

» האיכות ולא הכמות

אם חשבתם שתוכן איכותי בא בקלות אז טעיתם, גם אם הצלחתם לחבר כמה משפטים לכדי מאמר והאמנתם שעמו תוכלו לקדם את האתר. תכנים לקידום אתרים בגוגל, בשונה ממספר מילות מפתח שחוזרות על עצמן, הם תכנים איכותיים שנקלטים בקלות מול המערכת...

» בחירת מילות מפתח לגוגל

כל מי שפותח אתר חדש צריך לשאול את עצמו את השאלה העיקרית שעוסקת שלו והיא אילו מילות מפתח מייצגות את האתר שלי? אם יש לי אתר שמוכר ארונות פלסטיק האם מילת מפתח 'פלסטיק' היא מספיק טובה? ומה עם רק 'ארונות'? בשביל לדעת איך עושים את...

» למה האתר שלכם צריך קידום אתרים

 למה האתר שלכם צריך אם נכנסתם לכתבה הזאת, אתם אמורים כבר לדעת שכל עסק חייב אתר, כי אתר אינטרנט לוקח את העסק להצלחה שיווקית. אבל הקידום שלו הוא זה שמוביל אותו אליה בדרך הנכונה -- הרי לא משנה כמה טוב האתר שלכם, הוא לא ישיג לכם...

» מבנה השכר

ד"ר איתמר כוכבי עורך דין, רואה חשבון וכלכלןהטכניון - הפקולטה להנדסת תעשייה וניהול, מרצה בקורסים "חשבונאות ניהולית מתקדמת" ו"בקרת עלויות".מרצה מצטיין טכניוני - הצטיינות יתירה בהוראה לשנת תשע"ה סמסטר חורף.אוניברסיטת חיפה -...
STU2

רוצים להוסיף מאמר לאתר? הרשמו עכשיו והכניסו מאמר חדש

חיפוש מהיר בגוגל

מאמרים - כל הזכויות שמורות לפרסום אתרים באינטרנט מבית אקטיביטק בע"מ קידום אתרים