שובר לפרסום בגוגל



איפיון אתרים באינטרנט

PDF הדפסה דוא
דירוג משתמש: / 0
גרועהכי טוב 
השיעור נכתב על ידי : פאונדרס כץ   
שלישי, 18 ינואר 2011 19:58

האינטרנט הפך להיות כלי שיווקי חזק ומרכזי בעסקים והחברות השונות. מדובר בפיתרון יעיל, פשוט וזול יחסית שמגיע לקהל אוכלוסייה הרחב ביותר ובאופן הנגיש ביותר. אדם, חברה או עסק שהחליטו להקים אתר יצטרכו לעמוד בפני החלטות רבות שנוגעות לאתר כגון המבנה, העיצוב, המאפיינים שלו שישפיעו על קידומו והופעתו במנועי החיפוש. איפיון אתרים באינטרנט הוא עבודה לא פשוטה שמיועדת לאנשי מקצוע – מעצבים ובוני אתרים.

כיצד נאפיין אתר אינטרנט?
אתרים יכולים להציע לגולשים דברים רבים ועל כן יש סוגים שונים ומגוונים של אתרי אינטרנט. אתר אינטרנט יכול להוות את התדמית של העסק, אתר שמטרתו הענקת אינפורמציה, אתר שמציע ערך מוסף, אתר מכירות, אתר לקבלת שירותים וכיוצ"ב. כאשר מחליטים להקים אתר צריך לחשוב כיצד לאפיין אותו בהתאם למטרה שלו ולמה שהוא מנסה לייצג ללקוחותיו ולגולשים. כך למשל אתר אינטרנט של מכון כושר יכול להיות אתר תדמית מצד אחד ומצד שני להעניק ללקוחות ערכים מוספים כמו מחשבוני חישוב קלוריות ומשקל. כאשר מאפיינים אתר חשוב לתכנן מבעוד מועד את התקציב ולא לחרוג ממנו. הרצון לפתח ולבנות תוכנית מורכבת וגדולה הוא חיובי אך הוא צריך להיות בגדר המציאות ולהתאים להכנסות שהאתר ייתן, שכן בסופו של יום האתר צריך להביא תועלת.

מה הם השלבים באיפיון אתרים באינטרנט? ע
אנשי מקצוע מתחום האינטרנט, אנשי קידום אתרים, בעלי מקצוע בבניית ועיצוב אתרים יוכלו למלא את עבודת איפיון אתר האינטרנט מול הלקוח. אלו יבנו תוכנית עבודה מסודרת שתפרט את איפיון האתר. מאפייני האתר יתחשבו במנועי החיפוש, במילות מפתח וב-איך לאפיין את האתר ולקדם אותו בו זמנית? כלומר איך להשתמש באיפיון כאמצעי קידום? מאפייני אתר ישימו דגש על הרלוונטיות של התוכן לאיפיון האתר, יחקרו את המתחרים בשוק, ישתמשו בכלי ניתוח ומחקר, ייקחו השראה מאתרים אחרים ויבדקו את נושא שוק האתר.



 
STU2

רוצים להוסיף מאמר לאתר? הרשמו עכשיו והכניסו מאמר חדש

חיפוש מהיר בגוגל

מאמרים - כל הזכויות שמורות לפרסום אתרים באינטרנט מבית אקטיביטק בע"מ קידום אתרים